تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی

تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی ادامه یافت. در این اعتراضات اساتید دانشگاه با توجه به عدم واکنش دانشگاه آزاد در روزهای منتهی به انتخابات حساس 1400 از رهبر انقلاب کمک خواستند

به گزارش اختصاصی رصد روز ، اعتراضات به بخشنامه های تبعیض آمیز دانشگاه آزاد اسلامی و وضعیت حقوق و مزایای اساتید همچنان ادامه دارد. موضوعی که علیرغم پوشش خبری و انعکاس آن در رسانه ها همچنان بدون جواب از سمت مدیران دانشگاه باقی مانده و این مسئله زمانی بیشتر بروز پیدا می کند که می بینیم در بین معترضان به وضع موجود اساتید مختلف نظر یکسانی نسبت به بخشنامه ها و وضعیت حقوق و مزایای خود دارند. عدم اختلاف نظر بسیاری از اساتید دانشگاه آزاد نسبت به بخشنامه الف و ب نشان می دهد که ادامه وضع موجود سطح نارضایتی در این دانشگاه را افزایش خواهد داد. بزرگترین مرکز آموزشی خاورمیانه این روزها در حالی درگیر حاشیه های گوناگون است که تا کنون واکنش خاصی بجز احضار یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد به کمیته انتظامی که با پوشش رسانه ای ملغی شد دیده نشده. وضعیت معیشتی اساتید دانشگاه آراد اصلا جالب نیست زیرا همانطور که در تصاویر مربوط به این تجمع دیده می شود میزان پرداختی به آنها اصلا برای کسی که باید در حوزه پژوهشی با انگیزه و اراده تلاش کند قابل قبول نیست.

تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی مانند روزهای قبل حول سه محور بود ؛

* لغو بخشنامه الف و ب

* همسان سازی حقوق و دستمزد

* حمایت از همکارانی که برای آنها احکام انضباطی از سوی دانشگاه صادر شده

در این شرکت کنندگانی که نسبت به وضعیت معیشتی خود اعتراض داشتند با توجه به عدم پاسخگویی مدیران دانشگاه نسبت به وضعیت فعلی از رهبری انقلاب می خواستند که آنها را یاری کند.

سخنی با طهرانچی؛

جناب آقای طهرانچی برای چندمین بار در چندوقت گذشته آن هم در روزهایی که به انتخابات ریاست جمهوری نزدیک می شویم و باید با همگرایی حول وحدت کلمه اقشار مختلف برای شرکت در انتخاباتی شکوهمند حاضر شوند وضعیت موجود در این دانشگاه انفعالی جدی نزد جمعیتی به وجود می آورد که جزو خواص جامعه هستند. دیدن تصاویر این چنینی آن هم در بین قشر روشنگر جامعه بی درنگ تصاویر اعتراضات هفت تپه و سایر اعتراضات کارگری در سطح کشور را یادآور می شود که برای کشور هزینه های زیادی داشت در حالیکه می شد جلوی آن را گرفت. امیدواریم جنابعالی و سایر مدیران دانشگاه آزاد با درک درست شرایط نسبت به مرتفع کردن آن ساعی باشید زیرا نظام مقدس جمهوری اسلامی مقدم بر همه چیز است و نباید اتفاقات سازمانی باعث سوءبرداشت عده ای شود. تجمع اعتراضی امروز نشان می دهد که وضعیت همکاران شما در بزرگترین واحد آموزشی خاورمیانه مطلوب نیست و باید چاره ای برای آن اندیشیده شود. متأسفانه سطح نارضایتی ها از نحوه مدیریت جنابعالی آنقدر بالاست که نمی شود هزاران کامنتی که پای گزارشات دانشگاه آزاد گذاشته می شود را منتشر کرد این یعنی عمق فاجعه که شما به عنوان مدئیر متولی دانشگاه آزاد به عنوان اولین نفر باید پاسخگو باشید.

 

تصاویر تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی

 

تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی (1) تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی (1) تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی (1) تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی (1) تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی (1) تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی (1) تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی (1) تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی (1) تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی (1) تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی (1) تجمع اعتراضی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی نسبت بخشنامه های تبعیض آمیز و وضعیت معیشتی (1)

 

 

فیلم تجمع اعتراضی امروز

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار