تحقق بیش از ۷۳۰ هزار میلیارد ریال درآمد توسط بانک ملت طی ۸ ماه

 بانک ملت با تحقق بیش از ۷۳۰ هزار میلیارد ریال درآمد در خوان هشتم سال جاری عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت تا ادامه سال برای سهامدارانش همچنان هیجان انگیز دنبال شود. به گزاش اختصاصی رصد روز، بانک ملت نیمه نخست سال جاری را با گا...

 بانک ملت با تحقق بیش از ۷۳۰ هزار میلیارد ریال درآمد در خوان هشتم سال جاری عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت تا ادامه سال برای سهامدارانش همچنان هیجان انگیز دنبال شود.

به گزاش اختصاصی رصد روز، بانک ملت نیمه نخست سال جاری را با گامهای محکمی به پایان رساند و موفق شد در ماراتون بانکهای بورسی با کسب بیش از ۱۱۷ هزار و ۷۲۴ میلیارد ریال سود خالص، خود را برای نیمه دوم نخستین سال از قرن جدید آماده کند. بانک ملت که با ارنج صیانت از منافع و دارایی های ذینفعان،  ارایه خدمات متمایز، ارزش آفرینی و بهبود مستمر سال جدید را آغاز کرده بود از همان ابتدا با شروعی خوب نوید سال هیجان انگیزی را به سهامداران داد و آنالیز عملکرد مالی این بانک حکایت از تحقق وعده ها را می دهد.

بس از کسب نتیجه درخشان این بانک در ۶ ماهه ابتدایی سال و همچنین نمایش قابل قبول در بازار سرمایه نوار مانور خوب ملتی ها ادامه یافت تا با رسیدن به ایستگاه هشتم سال جدید موفق به تحقق بیش از ۷۳۰ هزار میلیارد ریال درآمد شوند. بررسی ها نشان میدهد که درآمد تسهیلات اعطایی درآمدسازترین ۸ ماهه تمام سالها را برای بانک ملت رقم زد و با سبدی ۸۰ درصدی از مجموع درآمدهای این بانک در پایان آبان ماه نقش مهمی در درآمدهای بانک ایفا کرد.

مانده تسهیلات اعطایی بانک ملت در ۸ ماهه امسال از مرز ۹ میلیون و ۴۶۸ هزار میلیارد ریال گذشت تا در تقویم بانکهای خصوصی از این جهت یکی از بهترینها باشد. این بانک همچنین در آبان ماه بیش از ۹۰۶ هزار و ۹۸۸ میلیارد ریال تسهیلات در ۱۳ ردیف پرداخت کرد که تسهیلات مرابحه بیشترین سهم را با ۳۰۳ هزار و ۶۴۲ میلیارد ریال برای خود می بیند.

همچنین در مجموع ۸ ماهه سال تسهیلات ارزی بیشترین سهم از پرداخت تسهیلات بانک ملت را به خود اختصاص داد. این بانک در پایان آبان ماه سال جاری  ۳ میلیون ۶۰۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزی پرداخت کرد و پس از آن تسهیلات مرابحه با ۳ میلیون و ۳۰ هزار میلیارد ریال دیده می شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط