تراز منفی ۵ هزار و ۴۸۱ میلیاردی بیمه دی طی ۵ ماه

بیشترین تراز منفی بیمه دی در اسفند 99 رقم خورد جایی که حق بیمه صادره هزار و 713 میلیارد و 592 میلیون ریال بود اما خسارت پرداختی آن 3 هزار و 487 میلیارد 122 میلیون ریال بود. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، تراز منفی بیمه دی بین حق بیمه صادره و خسارت پرداختی از دی ماه سال ۹۹ تا اردیبهشت ۱۴۰۰ نیازمند تأمل بیشتری از سمت مدیران این مجموعه است. با اینکه این بیمه در صورتهای ۹ ماهه سال ۹۹ موفق شد بیش از ۱۱ هزار ۱۸۷ میلیارد ریال سود خالص شناسایی کند اما از دی ماه ۹۹ ظاهراً خیلی اوضاع مناسب پیش نرفت. آنطور که از گزارشات ماهیانه بیمه دی می توان دریافت این شرکت بیمه فعلا با تراز منفی طی بازه ۵ ماهه از دی ماهه سال قبل تا اردیبهشت سال جاری روبروست.

 

حق بیمه صادره این شرکت طی پنج ماه گذشته ۷ هزار و ۱۲۶ میلیارد و ۹۳۶ میلیون ریال بوده و در مقابل نیز ۱۲ هزار و ۶۰۸ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال خسارت پرداخت کرده که با این حساب تراز آن ۵ هزار و ۴۸۱ میلیارد و ۷۷۵ میلیون ریال منفی است.

 

بیشترین تراز منفی این شرکت بیمه ای در اسفند ۹۹ رقم خورد جایی که حق بیمه صادره هزار و ۷۱۳ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال بود اما خسارت پرداختی آن ۳ هزار و ۴۸۷ میلیارد ۱۲۲ میلیون ریال بود.

 

گفتنی است طی ۵ ماه گذشته این شرکت بیمه ای تنها در فروردین ماه تراز مثبتی را ثبت کرد که می توان گفت نیازمند تأمل مدیران آن است خصوصا اینکه در ۹ ماهه سال ۹۹ صورتهای مالی آن وضعیت قابل قبولی را نشان می دهد.

 

این شرکت بیش از ۱۶ سال سابقه در صنعت بیمه دارد و در سالهای گذشته عملکرد خوبی در این حوزه داشته است. تمرکز خوب  در حوزه درمان مخصوصاً برای خانواده های معظم شهدا و ایثارگر طی چندسال گذشته نقطه عطف این شرکت بیمه ایست.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار