ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج و کرج – تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه‌های قزوین به کرج در محور مهرویلا تا پل فردیس و کرج به تهران در محور پل فردیس تا پل کلاک خبر داد.

به گزارش رصد روز، سرهنگ احمد شیرانی امروز شنبه افزود: اکنون در برخی محورهای استان های آذربایجانی غربی، تهران، البرز، مازندران، کردستان، همدان، قزوین و ارتفاعات محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه بارش برف گزارش شده است.

وی ادامه داد: همچنین در استان های آذربایجان شرقی، تهران، اردبیل، زنجان و کرمانشاه بارش باران گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل راهور نیروی انتظامی به رانندگان توصیه کرد خودروی خود را به تجهیزات زمستانی بویژه زنجیر چرخ مجهز کرده و با احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه به علت لغزندگی جاده ها رانندگی کنند.

سرهنگ شیرانی همچنین از هموطنان خواست قبل از تردد از طریق شماره تلفن ۱۲۰و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (۱۰ خط) در جریان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی قرار گیرند.

وی ادامه داد: برابر مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا از امروز(شنبه) ورود خودروها با پلاک غیربومی به استان‌های گیلان، مازندران و گلستان و همچنین شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، بندرعباس، بوشهر، جزیره قشم و کیش ممنوع است و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا سه بامداد در شهرهای گروه قرمز نارنجی زرد و آبی اجرا می شود.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

ایرنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار