تست روانشناسی برای سنجش حس آزادی

در این تست شخصیت شناسی شما می‌توانید از ویژگی‌های خود باخبر شوید.

به گزارش رصد روز، انسان‌ها همیشه به دنبال آزادی و رهایی هستند. حسی که باعث خوشحالی آنان می‌شود و این تفکر را القا می‌کند که کنترل زندگی خود را به دست دارند و می‌توانند آن طور که دوست دارند زندگی کند. در تصویر زیر، شکل ۴ کودک را می‌بینید. به نظر شما کدام یک از این کودکان آزاد‌تر است؟

 

تست روانشناسی برای سنجش حس آزادی

شکل ۱

برای شما، آزادی تنها یک شعار زیبا نیست. شما می‌دانید چه چیزی واقعی تر، راستین‌تر و نه لزوما فوق العاده است. شما بی سر‌و‌صدا آزادانه زندگی می‌کنید؛ چرا که آزادی حالتی عادی برایتان است. حس می‌کنید صاحب زندگیتان، خودتان هستید؛ و این خیلی برای شما ارزش دارد.

شکل ۲

برای شما، آزادی لذت است، خوشی است. آزادی برایتان یک امر عادی نیست، بنابراین وقتی آن را تجربه می‌کنید، حس می‌کنید شش هایتان با اکسیژن پر شده است. باید یاد بگیرید به این لذت، فرصت ظاهر شدن بدهید.

شکل ۳

برای شما، آزادی یک حالت شخصی نیست، بلکه برعکس، شما با دیگران زندگی می‌کنید، به اشتراک می‌گذارید، و به خصوص زمانی برجسته و پدیدار می‌شوید که کسانی را پیدا می‌کنید که مانند شما فکر می‌کنند و برخلاف انتظار عمل کردن برایشان مهم نیست. شما می‌توانید در تبادل و اتحاد با دیگران، برای خودتان تجربه کسب کنید.

شکل ۴

شما احتمالا انسانی قانون‌مند و دارای چارچوب هستید. برای همین وقتی حس آزادی بهتان دست می‌دهد، به تمام وجودتان حس فوران و خروش دست می‌دهد. اگر به خودتان اجازه خیال پردازی و کاوش شگفتی‌ها را بدهید، مثل یک کودک می‌شوید، بازی می‌کنید و به معنای واقعی خوش حالی را تجربه می‌کنید.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید  

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط

آخرین اخبار