تسهیلات عجیب بانک خاورمیانه به عضو هیئت مدیره شرکت زیرمجموعه با سود ۷ درصد و بازپرداخت ۱۶ ساله

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حالیکه بسیاری از مردم برای گرفتن تسهیلات از بانکها هنوز دچار مشکل هستند و پرداخت وام بدون ضامن تا سقف ۵۰ میلیون تومان با هزار ناز و...

[box type=”shadow” align=”alignright” class=”” width=””]در حالیکه بسیاری از مردم برای گرفتن تسهیلات از بانکها هنوز دچار مشکل هستند و پرداخت وام بدون ضامن تا سقف ۵۰ میلیون تومان با هزار ناز و کرشمه برخی مدیران بانکی همراه است شاهد تسهیلات عجیب بانک خاورمیانه به عضو هیئت مدیره شرکت زیرمجموعه با سود ۷ درصد و بازپرداخت ۱۶ ساله هستیم. [/box]

به گزارش اختصاصی رصد روز ، متأسفانه باید اذعان کرد یکی از مشکلات اساسی در نظام اداری ایران وضع قوانینی است که اجرای آن از زاویه دید هر بیننده ای به معنی تبعیض است خصوصاً در شرایط فعلی که مردم بیش از هر زمانی در تنگنای اقتصادی هستند. ارائه تسهیلات بانکی به شرکتهای زیرمجموعه توسط بانکها نه تنها که ایرادی ندارد بلکه در برخی موارد اقدامی خوب خواهد بود. اما مسئله وقتی با چالش روبرو می شود که شکل اعطای این تسهیلات به برخی افراد با سایر مردم تفاوت معنادار داشته باشد هرچند که متأسفانه چنین تبعیض هایی به واسطه تکرارهای زیاد برای خیلی ها عادی شده.

تسهیلات خاورمیانه ای!!!

 

بررسی ها نشان میدهد که بانک خاورمیانه به یکی از اعضای هیئت مدیره  شرکت خدمات ارزی و صرافی خاورمیانه ۱۴۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تسهیلات فروش اقساطی مسکن کارکنان پرداخت کرده که این تسهیلات با سود ۷ درصد و مدت بازپرداخت ۱۹۴ ماهه (۱۶ سال) دیده می شود.

با در نظر گرفتن سود ۷ درصد مبلغ کل این تسهیلات به بیش از ۱۵۴ میلیون تومان نمی رسد که اگر بر مدت بازپرداخت آن یعنی ۱۹۴ ماه تقسیم شود اقساط ماهیانه آن به ۸۰۰ هزار تومان نمی رسد اما سؤالی که در خصوص تسهیلات عجیب بانک خاورمیانه مطرح می شود این است که چند درصد از مردم عادی شانس برخورداری از چنین تسهیلاتی را دارند؟

چند درصد مردم با با تسهیلاتی به مراتب کمتر از این مبلغ شانس پرداخت اقساط با چنین رقمی در ماه را دارند؟

منتظر خواهیم ماند تا مدیران بانک خاورمیانه در این رابطه توضیح شفاف ارائه کنند.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط