تسهیلات نجومی بیمه ایران با زیان انباشته ۷ هزار میلیاردی

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بزرگترین شبکه عرضه بیمه در کشور رقم عجیبی را در زیان انباشته به ثبت رساند که این میزان معادل سرمایه کل شرکتهای خصوصی کشور است. رقم ۷۰ هزار میلیارد ریالی زیان انباشته بیمه ایران در شرایطی رقم می خورد که طی ۵ سال ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بزرگترین شبکه عرضه بیمه در کشور رقم عجیبی را در زیان انباشته به ثبت رساند که این میزان معادل سرمایه کل شرکتهای خصوصی کشور است. رقم ۷۰ هزار میلیارد ریالی زیان انباشته بیمه ایران در شرایطی رقم می خورد که طی ۵ سال گذشته علیرغم همه نگرانی هایی که در این زمینه وجود داشت اما چاره ای عاجل برای حل بحران مالی در این شرکت بیمه ای اندیشیده نشد و در نهایت اتفاقی را شاهد بودیم که هرچند دور از تصور نبود اما توجیه این وضعیت برای تنها بیمه دولتی کشور چیست؟

در بررسی صورتهای مالی بیمه ایران مشخص می شود که این شرکت بیمه ای بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کارمندان خود داده که با توجه به رقم ۴ هزار و ۹۶ کارمند آن شاهد رقم نجومی اعطای تسهیلات در تنها شرکت بیمه ای دولتی هستیم.

تسهیلات بیمه ایران

تسهیلات نجومی بیمه ایران

سهم هریک از پرسنل در این تسهیلات بیش از ۴۹۳ میلیون خواهد شد که باید از مدیران آن پرسید این میزان تسهیلات به چه منظوری و با چه سیاستی پرداخت شده؟

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار