تشکر دردمندانه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از قاضی زاده هاشمی

در جدیدترین واکنش افراد و چهره های سیاسی و تأثیرگذار در خصوص دانشگاه آزاد شاهد توئیت قاضی زاده هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری بودیم که در آن به اصلاح اساسنامه و همسازی سازی حقوق اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تأکید شده است.

به گزارش رصد روز ، مشکلات معیشتی و بخشنامه های تبعیض آمیز دانشگاه آزاد اسلامی طی چند ماه گذشته باعث واکنش چهره های مختلفی به این ماجرا شد تا جایی که حسین دهقان در نامه ای به ولایتی نسبت به ادامه وضعیت فعلی در دانشگاه آزاد هشدار داد. اما در جدیدترین واکنش افراد و چهره های سیاسی و تأثیرگذار در خصوص دانشگاه آزاد شاهد توئیت قاضی زاده هاشمی کاندیدای ریاست جمهوری بودیم که در آن به اصلاح اساسنامه و همسازی سازی حقوق اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تأکید شده است.

توئیت قاضی زاده هاشمی

 

این توئیت موجی از واکنش های مختلف را در بین فعالان صنفی دانشگاه آزاد ایجاد کرد. در ادامه این واکنشها جمعی از اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد در نامه ای به قاضی زاده هاشمی دردمندانه از او تشکر کردند.

 

تشکر دردمندانه اساتید دانشگاه آزاد اسلامی از قاضی زاده هاشمی

 

حضور محترم جناب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی، کاندیدای ریاست جمهوری..

با اهدا ادب و احترام

در بحبوحه‌ی ناملایمات و طرد شدگی های ما کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی دریچه ای از نور به روی ما گشوده شد که روزنه های امید را در دل های به غم نشسته ما ایجاد کرد.
مایی که در قالب یک مجموعه ی بزرگ ۶۰۰۰۰ نفری در بزنگاه های معیشتی با روایت تلخ فقر مواجهیم و با خصومت گفتمان خشونت محور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی دچار فرسودگی جایگاهی شده ایم. خشونتی که، در قالب سطح نازل حقوق و ارسال بخشنامه های ضد انسانی و غیر کارشناسی شده خود را جلوه کرده و مرگ انسانیت را هشدار می دهد. مرگی که فقط پایان حیات کالبدی را نشانه نگرفته است، بلکه مرگ فرهنگ علم و خرد اندیشی را بدنبال دارد.

آقای دکتر! زندگی ما بابت موجبیت های بیرونی ماحصل سلطه و مدیریت غیر متعهدانه دانشگاه آزاد به فروپاشی رسیده است و زمانی که صداها کثرت یافت، بجای شنیدن صداها دنبال خاموشی آن بودند که، نیک می دانیم ابژه ی صدا، حد و مرزی را بر نمی تابد و گسیل می شود. در این اوج و خروش، زمانی که از صدر تا ذیل مسئولان برجسته یک نیم توجهی به این همه اعتراض و شکایت نکردند، شما با حضور خود در قالب یک نوشتار توییتری توانستید مطالبه گری ما را به مثابه یک متن قرائت کنید و معانی نهفته در آن را که دلالت بر رنج معیشت و حیثیت است، رمزگشایی و تٱویل نمایید.

جناب دکتر! فارغ از نتیجه ی ریاست‌جمهوری که اصل را بر حکمت خداوندی قرار می دهیم، در صورت نبودن حضرتعالی در این جایگاه خطیر باز از شما خواهشمندیم بابت حضور پر رونق تان در مجلس، کنار ما همدلانه تا اصلاح نهایی اساسنامه و تبیین شخصیت حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی باشید. شوربختانه، دانشگاه آزاد اسلامی یک موجود مجهولی است که باید تعیین هویت شود که اگر این مهم محقق نگردد باز انحصار طلبان که بدنبال فرصت طلبی و هوادارپروری هستند و از این خیر عمومی به شیوه های سودجویانه بهره می برند، زیستن را برای عده ای کثیر از مردمان با اصالت و نجیب غیر ممکن کرده و باعث سقوط اخلاقیات می گردند.

در پایان با تشکر از تلاش شما جهت همراهی با ما استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استدعا داریم که، با خوانا کردن و رمزگشایی قرائت مطالبه گری ما برای کسانی که در سپهر سیاسی جامعه تصمیم گیر و سیاست گذارند، مسیر رسیدگی به مطالبات را که همان اصلاح اساسنامه، همسان سازی حقوق و مزایای با دانشگاه دولتی است را فراهم آورید.

 

مطالب مرتبط

3 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

موسوی

پاسخ دادن

۲۶ خرداد ۱۴۰۰


برای پی بردن به عمق فساد مسئولان دانشگاه آزاد نامه های مهندس موید را بخوانید

هیات علمی دانشگاه آزاد

پاسخ دادن

۲۶ خرداد ۱۴۰۰


با سلام جناب دکتر قاضی زاده هاشمی عزیز، این صدای هیات علمی مظلوم دانشگاه آزاد است، ما امنیت شغلی نداریم، حقوق ناچیزی داریم که هر روز آب می رود، ما محکوم به حیات با شیوه مستبدانه دانشگاه آزاد هستیم، بیمه بیکاری نداریم، مشمول قانون کار نیستیم، نمی توانیم مثل هیات علمی دانشگاههای دولتی به شهرهای خود منتقل شویم، هر روز یک بخشنامه از طرف سازمان مرکزی صادر می شود، استرس و تنش جزئی از وجود ما شده، به داد ما برسید، دانشگاه آزاد به هیچ کس پاسخگو نیست و ما مثل بردگان در این سیستم گرفتاریم، مدیران هر طور می خواهند حقوق های چند برابر ما می گیرند، امید است که در کسوت ریاست جمهوری یا هر سمت دیگر و مخصوصا در مجلس شورای اسلامی صدای مظلوم دانشگاه آزاد باشید و ما را از این ذلت نجات دهید.

فهیمه کریمی

پاسخ دادن

۲۷ خرداد ۱۴۰۰


اقای قاضی زاده سه ماه قبل اومدیم دم مجلس نامه هامون گرفتی رفتی !!!! الان شنیدی. ؟ خواهی بود؟ اگر رای ندیم چه ؟ سه ماه رو یک جمله نگفتی تو صحن مجلس !

آخرین اخبار