تصاویر ازدواج بهرام رادان با مینا مختاری لو رفت

به گزارش رصد روز ، تصاویر ازدواج بهرام رادان با مینا مختاری در یکی دو روز گذشته شاید یکی از پر جستجوترین کلید واژه های فضای مجازی بود. این زوج که خبر ازدواج خود را در سیزده بدر ۱۴۰۱ منتشر کردند باعث سورپرایز اهالی سینما و مردم شدند. بیشتر...

به گزارش رصد روز ، تصاویر ازدواج بهرام رادان با مینا مختاری در یکی دو روز گذشته شاید یکی از پر جستجوترین کلید واژه های فضای مجازی بود. این زوج که خبر ازدواج خود را در سیزده بدر ۱۴۰۱ منتشر کردند باعث سورپرایز اهالی سینما و مردم شدند.

ازدواج بهرام رادان با مینا مختاری دروغ سیزده

صاویر خصوصی مینا مختاری همسر بهرام رادان

هرچند که شائبه ارتباط این دو به قبل تر بر می گردد اما علنی شدن این رابطه از پست بهرام رادان شروع شد و پس از آن مینا منختاری نیز با انتشار همان فیلم در صفحه اجتماعی اش و تگ کردن بهرام رادان به همه حرف و حدیثها خاتمه داد و زندگی مشترک خود را اعلام کردند.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BahramRadan (@bahramradan)

رادان بازیگر ۴۲ ساله سینمای کشور است که در حال حاضر در مجموعه جیران نقش ناصرالدین شاه را ایفا می کند و تا کنون دو سیمرغ بلورین به واسطه بازی در فیلمهای شمعی در باد و سنتوری شد البته پیش از این نیز او در چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر کاندید سیمرغ بلورین به دلیل بازی در فیلم آواز قو شده بود.

تصاویر ازدواج بهرام رادان با مینا مختاری

 

تصاویر ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار