تصویر جدید از تغییرات دختر مرحوم جوهرچی!

به گزارش رصد روز، حسن جوهرچی از تئاتر دانشجویی بازیگری را از روی صحنه شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۶۷ در ۲۰ سالگی با فیلم ناتمام «فیل در تاریکی» اولین بار جلوی دوربین رفت در نهایت اما سال ۱۳۷۰ با فیلم «برخورد» به کارگردان سیروس الوند دیده شد. ...

به گزارش رصد روز، حسن جوهرچی از تئاتر دانشجویی بازیگری را از روی صحنه شروع کرد تا اینکه سال ۱۳۶۷ در ۲۰ سالگی با فیلم ناتمام «فیل در تاریکی» اولین بار جلوی دوربین رفت در نهایت اما سال ۱۳۷۰ با فیلم «برخورد» به کارگردان سیروس الوند دیده شد. حسن جوهرچی سال ۱۳۷۳ با سریال «هدف گم شده» کنار چهره هایی چون جمشید مشایحی، رضا بنفشه خواه و فریبا کوثری بازی در قاب تلویزیون را تجربه کرد. وی سال ۱۳۷۳ با سریال «در پناه تو» در نقش محمد منصوری مورد توجه قرار گرفت و یک سال بعد نیز در مجموعه موفق «وکلای جوان» حضور به یاد ماندنی داشت. حسن جوهرچی روز جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ پس از تحمل بیماری کبدی و عفونت ریوی و کلیوی به علت ایست قلبی در سن ۴۸ سالگی دار فانی را وداع گفت.

حسن جوهرچی با مهناز بیات ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام «علی» و یک دختر بنام «آوا» می باشد . علی تحصیلکرده رشته فیلمسازی بوده و آوا بلاگری پر فالوور شده است .

تصاویری جدید از تغییرات دختر حسن جوهرچی در فضای مجازی منتشر شده است.

حسن جوهرچی

حسن جوهرچی

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار