تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه دانا از شش هزار به ۱۲ هزار افزایش یافت

مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان بیمه دانا در استان قزوین، ضمن قدردانی از زحمات و عملکرد این شعبه اعلام کرد: شعبه قزوین از نظر شاخص فروش و سرانه حق‌بیمه عملکرد شایسته و مطلوبی داشته است و در مجموع شاخص بهره‌وری ...

مدیرعامل بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان بیمه دانا در استان قزوین، ضمن قدردانی از زحمات و عملکرد این شعبه اعلام کرد: شعبه قزوین از نظر شاخص فروش و سرانه حق‌بیمه عملکرد شایسته و مطلوبی داشته است و در مجموع شاخص بهره‌وری این شعبه نیز نسبت به متوسط کشوری از رتبه قابل قبولی برخوردار بوده است.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری با ابراز خرسندی از وضعیت مطلوب پرداخت خسارت‌ها و همچنین عملکرد مطلوب شبکه فروش شعبه قزوین، اظهار امیدواری کرد که این روند روزبه‌روز بهبود پیدا کرده و شاخص‌های عملکردی نیز حفظ شود.
وی در ادامه سخنان خود در این نشست، با تأکید بر اصل تنوع‌بخشی به خدمات و محصولات بیمه‌ای از کارکنان و نمایندگان شبکه فروش خواست همراه با سیاست‌های شرکت، طرح‌های طلایی و نقره‌ای مهر دانا را به مشتریان ارائه دهند و به بهبود کیفیت پرتفوی شرکت کمک کنند.
گفتنی است، اباذر نوروزی رئیس شعبه بیمه دانا در استان قزوین نیز ضمن ارائه گزارش اجمالی از عملکرد این شعبه و با اشاره به اینکه این شعبه، سال ۱۴۰۰ را با ۲۸۰ میلیارد تومان پرتفوی و نسبت خسارت ۵۲ درصد، سپری کرده است با ابراز امیدواری نسبت به تحقق بودجه ۵۷۰ میلیارد تومانی تعیین شده برای شعبه قزوین در سال ۱۴۰۱، به بیان برخی دغدغه‌ها، مشکلات و مطالبات این شعبه پرداخت.
همچنین در ادامه رضایی دبیر انجمن صنفی نمایندگان استان قزوین ضمن ارائه گزارشی از آمار و عملکرد شعبه قزوین، به بیان برخی مطالبات و دغدغه‌های نمایندگان و شبکه فروش اشاره کرد.
در ادامه این سفر، مدیران ارشد شرکت بیمه دانا و اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز طی یک نشست مشترک با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند و سپس از مرکز درمانی فرهنگیان بازدید کردند.
در این نشست که روز پنج‌شنبه نوزدهم آبان ماه سال‌جاری، با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا، هیئت‌همراه و دیگر مدیران ارشد این بیمه‌گذار در محل اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد، نحوه اجرایی‌شدن تفاهم‌نامه بیمه‌ای و راه‌های گسترش روابط و افزایش تعاملات طرفین مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.
دکتر رضا جعفری در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین ضمن ابراز خرسندی از قرارداد فی‌مابین شرکت بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش و تشریح چگونگی انعقاد این قرارداد ضمن تأکید بر بیمه سلامت فرهنگیان، اظهار داشت: امیدواریم در برنامه‌های آتی بتوانیم پوشش‌های بیمه‌ای پایه (تأمین اجتماعی) و بیمه تکمیلی را تلفیق و همه پوشش‌ها را در قالب بخشی تحت عنوان سلامت فرهنگیان نزد بیمه دانا تجمیع کنیم و از طریق یک شرکت بازرگانی خدمت‌رسانی ارائه شود که این مهم در دستور کار است.
وی با تأکید بر لزوم پرهیز از جزیره‌ای عمل کردن نظام بیمه‌گری و بخش سلامت بیمه‌شدگان، عنوان کرد: پروژه آموزش و پرورش یک پروژه ملی و بزرگ و در عین حال پُراهمیت برای سلامت معلمان و فرهنگیان است.
دکتر جعفری با بیان اینکه شرکت بیمه دانا طی۵۰ سال گذشته و در صنعت بیمه، در بخش بیمه‌های درمان شناخته شده است، افزود: یکی از زیرساخت‌های مهم برای ارائه خدمات مطلوب به فرهنگیان، بحث قرارداد با مراکز درمانی بود، چراکه هر چه تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد شرکت بیشتر باشد میزان سرعت و دقت در کار نیز بیشتر خواهد بود و در عین‌حال از مراجعه حضوری بیمه‌گذاران به شرکت‌های بیمه کاسته خواهد شد.
وی با بیان اینکه شرکت بیمه دانا تعداد مراکز درمانی خدمات‌دهنده به مشتریان را از رقم شش هزار مرکز درمانی به رقم ۱۲ هزار مرکز درمانی رسانده است، تأکید کرد: همواره تلاش شرکت بر این بوده که اسناد و صورتحساب‌های مالی مراکز درمانی طرف قرارداد در موعد مقرر پرداخت شود.
مدیرعامل بیمه دانا اظهار امیدواری کرد که طی آینده‌ نزدیک، فعالیت‌های مرتبط با بخش درمان به عنوان یکی از نیازهای ضروری وزارت آموزش و پرورش به صورت هوشمند انجام شود.
ایشان در ادامه افزود: از سال آینده بیمه دانش‌آموزی نیز در قالب بیمه‌نامه تکافل صادر می‌شود و منافع حاصل از آن به بیمه‌گذار اختصاص داده خواهد شد.
وی با ارائه گزارش مختصری از عملکرد بیمه دانا در ارتباط با پروژه آموزش و پرورش، ورود شرکت بیمه دانا به این پروژه به ویژه بخش درمان فرهنگیان را در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت یاد و عنوان کرد: همه ما مدیون معلمان هستیم بنابراین احترام و تعالی همه مشتریان به‌ویژه معلمان، بخش مهمی از مسئولیت اجتماعی ما و حفظ ارزش‌های انسانی در شرکت بیمه دانا است.
پس از سخنان دکتر جعفری، نقی سیاهکالی مرادی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین نیز بر لزوم همکاری طرفین قرارداد تأکید کرد و اظهار داشت: همه باید کمک کنند تا اتفاقات خوشایندی در این حوزه رخ دهد.
مرادی در ادامه بر لزوم توجه ویژه به فرهنگیان بازنشسته تأکید و اظهار امیدواری کرد که همکاری مطلوبی بین بیمه دانا و آموزش و پرورش شکل گیرد چراکه سرمایه‌گذاری روی این قشر، منافع مطلوبی را برای هر دو طرف به دنبال خواهد داشت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار