تغییرات جدید حامد کمیلی/ آقای بازیگر را با این تغییرات نمی شناسید!+ عکس

تصویری از حامد کمیلی در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش رصد روز، تصاویری جدید از تغییر چهره حامد کمیلی الیاس سریال اغما در فضای مجازی منتشر شده است مجموعه تلویزیونی «اغماء» در ماه رمضان سال ۱۳۸۶ از شبکه اول سیما پخش شد و به خاطر حال و هوای ماورائی، روایت پرتعلیق و بازیگران خوبی که داشت مخاطبان زیادی پیدا کرد. حامد کمیلی بازیگر ۴۱ سالۀ ایرانی در آن سریال نقش شخصیتی به نام «الیاس» را بازی می‌کرد؛ الیاس در واقع شیطانی بود که ظاهر جسمانی یک فرد موجه و خیرخواه را به خود گرفته بود.

سیّدحامد کمیلی (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۶۱) بازیگر ایرانی است. او بازیگری در سینما را با فیلم تردید (۱۳۸۷) ساختهٔ واروژ کریم‌مسیحی آغاز کرد که برای این فیلم نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد در جشنواره فیلم فجر شد. کمیلی با بازی در نقش «الیاس» در مجموعهٔ تلویزیونی اغما (۱۳۸۶) مشهور شد.

2 1 2

زندگی
سیّد حامد کمیلی در ۱۴ تیر سال ۱۳۶۱ در اصفهان به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی، کاردانی کامپیوتر و دارای ۱۰ سال فعالیت تئاتر است. کارش را با تئاتر در اصفهان شروع کرد و آن را در تهران ادامه داد. در رشتهٔ تئاتر از شاگردان فریدون خسروی و گلاب آدینه بوده‌است. او برندهٔ جایزهٔ بهترین بازیگر از جشنوارهٔ تئاتر فجر است، که جایزه‌اش را از دست علی نصیریان دریافت نموده‌است. حامد کمیلی پیانو و تار نیز می‌نوازد. وی می‌گوید: حامد بهداد در زندگی هنری او تأثیر فراوانی داشته و امیدوار است که بتواند با توجه به تأثیراتی که از او می‌گیرد در بازیگری سینما به شیوه‌ای اختصاصی و تازه دست یابد.

زندگی شخصی و خانواده حامد کمیلی
حامد کمیلی بازیگر نقش الیاس در سریال اغما در تاریخ ۱۴ تیر ماه ۱۳۶۱ متولد شد. در مورد اصالت حامد کمیلی و در پاسخ به سوال حامد کمیلی اصالتاً اهل کجاست باید بگوییم او یکی از بازیگران اصفهانی سینما و تلویزیون ایران محسوب می‌شود.

 

کودکی حامد کمیلی بازیگر
حامد کمیلی عضو یک خانواده ۵ نفره است و دو برادر دوقلو به نام‌های ایمان و احسان دارد؛ برادران حامد کمیلی بازیگر نیستند و در رشته معماری و عمران فعالیت می‌کنند. اطلاعات خاصی در مورد مادر حامد کمیلی منتشر نشده است اما می‌دانیم که پدر او منصور کمیلی در زمینه صنایع دستی مشغول بوده.

 

ازدواج و همسر حامد کمیلی
حامد یکی از بازیگران مرد مجرد ایرانی است که شایعاتی در مورد ازدواج او در فضای مجازی منتشر شد و اگر جستجوی ساده ای داشته باشید تصاویری با عنوان عکس همسر حامد کمیلی و یا حامد کمیلی در کنار همسرش وجود دارد که همه آنها شایعه بوده و هیچ یک توسط این بازیگر تایید نشده‌اند.

حامد کمیلی و تینا اخوند تبار
یکی از بازیگران زن ایرانی که شایعاتی در زمینه ازدواج او با حامد کمیلی به دلیل همکاری این دو در یک فیلم سینمایی بر سر زبان‌ها افتاد تینا آخوند تبار بود که مورد تایید آنها قرار نگرفت. وایرال شدن مواردی همچون ازدواج حامد کمدی و تینا آخوند تبار ماجرای عکس حامد کمیلی و تینا آخوند تبار از نتایج این قبیل شایعات بود.

 

حامد کمیلی و سارا بهرامی
بازیگر دیگری که درگیر شایعه ازدواج با حامد کمیلی شد سارا بهرامی بود که همکاری آنها در چند فیلم و سریال مثل ایتالیا ایتالیا، پروانه و پرده نشین به این شایعات قوت بخشید. حامد کمیلی و سارا بهرامی در فیلم ایتالیا ایتالیا نقس زن و شوهر را بازی میکردند که ایفای این نقش و ادامه همکاری آنها در چند فیلم و سریال دیگر، مخاطب را به این شک انداخت که آنها در واقیعت باهم ازدواج کرده اند.

 

حامد کمیلی الان کجاست؟
یکی از شایعاتی که درباره حامد کمیلی در فضای مجازی دست به دست شد ماجرای مهاجرت او از ایران بود که صحت نداشت و در حال حاضر حامد کمیلی در ایران زندگی می‌کند.

شروع بازیگری حامد کمیلی
کمیلی هم مثل اغلب بازیگران بازیگری را با تئاتر و در اصفهان شروع کرد و فیلم سینمایی “پای پیاده” اولین تجربه حضور او در مقابل دوربین بود ولی اوج شهرت این بازیگر با سریال اغما به کارگردانی سیروس مقدم رقم خورد.

 

مروری بر فیلم‌های حامد کمیلی
در بخش فیلم شناسی حامد کمیلی به نقش های برجسته او اشاره خواهیم داشت.

حامد کمیلی در پرواز در حباب
سریال پرواز در حباب سیروس مقدم یکی از سریال‌های فراموش نشدنی حامد کمیلی بود که در سال ۱۳۸۵ از شبکه سوم سیما پخش شد. کمیلی در این سریال ایفاگر نقش کوروش بود و در کنار چهره‌هایی همچون مرجان محتشم، فلور نظری، علی نصیریان و امید زندگانی بازی کرد.

حامد کمیلی در اغما
نقش الیاس در سریال اغما نقطه اوج شهرت حامد کمیلی در قاب تلویزیون بود. حامد که در این سریال نقش شیطان را بازی می‌کرد با حضور در کنار بازیگرانی همچون زنده یاد امین تارخ، ناصر ممدوح و نفیسه روشن خوش درخشید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط