تغییر تیپ و ظاهر نیلوفر رجایی فر/ دخترک داعشی با موهای بلوند!+ عکس

نیلوفر رجایی‌فر که نقش الیزابت را در سریال پایتخت بازی می کرد، در حال حاضر ۳۲ ساله است.

به گزارش رصد روز، نیلوفر رجایی‌فر که نقش الیزابت را در سریال پایتخت بازی می‌کرد، در حال حاضر ۳۲ ساله است. در ادامه تصاویری از تغییر تیپ و چهره جدید او را می بینید.

نیلوفر رجایی فر نام یک بازیگر تقریبا تازه کار در دنیای سینما و تلویزیون ایران است. او در ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمده است اما از کودکی به انگلستان رفت و در آنجا بزرگ شد. نیلوفر رجایی فر به دلیل زندگی در انگلستان به زبان انگلیسی تسلط کامل دارد.

 

تحصیل نیلوفر رجایی فر در دانشگاه رویال لندن
نیلوفر رجایی فر در انگلستان تحصیل کرد. او لیسانس فیزیک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لند Physics and Astrophysicist from Royal Holloway University of London دارد.

 

نحوه ورود نیلوفر رجایی فر به عرصه بازیگری
نیلوفر رجایی فر از ۱۸ سالگی کار هنری خود را با تئاتر دانشجویی در لندن آغاز کرد. او همیشه پیگیر کار بازیگری بود و در دانشگاه محل تحصیلش در چند نقش کوتاه بازی کرد. نیلوفر رجایی فر حتی در ایران هم چند بار تست بازیگری داد که به دلیل مدت کوتاه اقامتش در ایران نمی توانست در فیلم ها حضور داشته باشد.

 

بازی نیلوفر رجایی فر در سریال پایتخت
نیلوفر رجایی فر اولین تجربه بازیگری اش با سریال پایتخت ۵ به کارگردانی سیروس مقدم رقم خورد. او در این سریال در نقش یک زن داعشی ظاهر شد. یکی از دوستانش او را به حسن مصطفی معرفی کرد و از طریق او با محسن تنابنده نویسنده پایتخت دیدار کرد. او درباره نقش الیزابت با  نیلوفر رجایی فر صحبت کرد که به دلیل تسلط او به زبان انگلیسی موفق شد به گروه بازیگران پایتخت ۵ بپیوندد و از همان جا به شهرت رسید. او در نقش الیزابت از گروه تروریستی داعش جدا شده بود و هنگامی که نقی معمولی و همراهانش در سوریه گرفتار شدند کمک شان کرد و جان شان را نجات داد.

 

تجربه نیلوفر رجایی فر در مواجهه واقعی با داعش
نیلوفر رجایی فر در لندن بود که یک روز برای رفتن به محل کارش سوار مترو شد، او چند ساعت بعد متوجه شد که داعشی ها ۱۰ دقیقه پس از خروج نیلوفر رجایی فر از ایستگاه مترو در آنجا بمب گذاری کردند. او گفته است که خوشبختانه نیروهای پلیس توانستند به موقع بمب را خنثی کنند و درنتیجه هیچ آسیبی به کسی وارد نشد.

 

ازدواج و همسر نیلوفر رجایی فر
نیلوفر رجایی فر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. دغدغه او در حال حاضر بازیگر حرفه ای شدن است.

نیلوفر رجایی‌فر علاوه‌بر سریال پایتخت ۵، سال ۱۳۹۶ در سریال ممنوعه نیز بازی کرده است. نیلوفر رجایی‌فر این‌بار با امیر پورکیان یعنی کارگردان سریال ممنوعه و هنرمندانی چون امیر جعفری، هادی حجازی‌فر، نیکی کریمی و پژمان بازغی همکاری داشت.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی نیلوفر رجایی‌فر بازی در سریال پایتخت ۵ بوده است. نیلوفر رجایی‌فر سال ۱۳۹۶ سریال پایتخت ۵ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سیروس مقدم همکاری داشته است. نیلوفر رجایی‌فر توانست با بازی در سریال پایتخت ۵ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، احمد مهران‌فر و علیرضا خمسه بر تجارب او افزود.

6 7
برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار