تغییر چهره مهران احمدی/ آقای بازیگر در طبیعت + عکس

مهران احمدی که نقش شکیب را سال ۹۲ در سریال آوای باران ایفا کرد، اکنون ۵۱ساله است.

به گزارش رصد روز،  مهران احمدی که نقش شکیب را سال ۹۲ در سریال آوای باران ایفا کرد، اکنون ۵۱ساله است. در ادامه تصاویری از تغییر تیپ و چهره او بعد از ۱۱ سال از ایفای این نقش را مشاهده خواهید کرد.

مهران احمدی (زادهٔ ۹ اسفند ۱۳۵۲) بازیگر و کارگردان ایرانی سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.

زندگی
مهران احمدی در کودکی به نیشابور مهاجرت کرد و در نوجوانی دوباره به زادگاهش تهران بازگشت. او در سال ۱۳۷۳ وارد دانشگاه آزاد و در رشته تئاتر در رشته بازیگری فارغ‌التحصیل شد. وی فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۵ با بازی در فیلم «آدم» ساخته عبدالرضا کاهانی آغاز کرد. او همچنین به عنوان برنامه‌ریز، دستیار کارگردان و مدیر تولید در چند اثر حضور داشته‌است. بازی جدی احمدی در فیلم‌هایی مثل یک خانواده محترم، بغض و ماحی قابل توجه بود. او در سال ۱۳۹۲ در مجموعه تلویزیونی آوای باران نقش شکیب را بازی کرده‌است. همچنین در فصل ۲ و ۳ و ۶ سریال پایتخت نقش بهبود فریبا را ایفا کرد.

احمدی نخستین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.

ازدواج و همسر مهران احمدی
این هنرمند مطرح کشورمان در سال ۱۳۸۱ ازدواج کرد، همسر ایشان فعالیتی در عرصه هنر ندارد.

دختر مهران احمدی
مهران احمدی و همسرش در سال ۱۳۸۴ دارای یک فرزند دختر به نام باران شدند که راه پدر را ادامه داده و در اولین سریال نمایش خانگی پدرش در مقام کارگردان و بازیگر، نقش دختر او را بازی می کند.

 

 

ورود مهران احمدی به عرصه هنر
مهران احمدی پیش از ورود به دانشگاه و از سال ۱۳۶۹، فعالیت تئاتر خود را آغاز کرده و در تهران و چند شهرستان به روی صحنه رفته بود. از اولین کارهای تئاتری او می توان چند و چون به چاه رفتن، محاکمه ژاندارک و آسید کاظم را نام برد.

 

 

این هنرمند با بازی در سریال های سیمای خانواده مقابل دوربین تلویزیون قرار گرفت و با فیلم سینمایی آدم در سال ۱۳۸۵، اولین تجربه سینمایی خود را بدست آورد.

مهران احمدی در کنار بازیگری که جدی ترین حضور او را در دنیای هنر شامل می شود، به عنوان دستیار کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید نیز تجربیاتی دارد.

 

 

درخشش مهران احمدی در تلویزیون
مهران احمدی تا سال ۱۳۹۱، در سریال های تلویزیونی همچون تنها در تاریکی، مهر و ماه، بیابان عشق و تا ثریا نقش آفرینی کرده بود اما با حضور در سریال پایتخت۲ و ایفای نقش بهبود فریبا به چهره شناخته شده تری تبدیل شد، سپس نقش شکیب در سریال آوای باران و سپس سریال پایتخت۳ باعث شهرت بیشتر او شد.

 

آزاده زارعی و آرزو افشار همراه با مهران احمدی در آوای باران

او برای جلوگیری از تکراری شدن نقش خود از حضور در سری چهارم و پنجم مجموعه پایتخت امتناع کرد اما با درخواست فراوان طرفداران این مجموعه، بار دیگر به جمع بازیگران سری ششم پایتخت اضافه شده و نقش بهبود فریبا را ادامه داد.

 

 

کارگردانی مهران احمدی در سینما و نمایش خانگی
مهران احمدی علاوه بر بازیگری در آثار مختلفی به عنوان دستیار کارگردان حضور داشت و اولین فیلم بلند سینمایی خود به نام مصادره را در سال ۱۳۹۶ کارگردانی کرد.

 

مهران احمدی بازیگر و کارگردان فیلم مصادره 

این هنرمند مطرح در دومین تجربه کارگردانی سینمایی خود، فیلم سگ بند را در سال ۱۳۹۸ ساخت که پس از دو سال وقفه به دلیل کرونا، در اسفند ۱۴۰۰ اکران شده و به فروش قابل توجهی دست یافت.

 

 

مهران احمدی در اولین تجربه سریال سازی خود، سریال بی گناه را در نمایش خانگی کارگردانی کرده است که پخش آن از شهریور سال ۱۴۰۱ آغاز شد.

 

مروری بر نقش های مهران احمدی
در ادامه بیوگرافی مهران احمدی، به مرور برخی از نقشهای ماندگار او در سینما و تلویزیون و نمایش خانگی می پردازیم.

مهران احمدی در سریال بی گناه
سریال بی گناه به کارگردانی مهران احمدی و تهیه کنندگی مصطفی کیایی، یکی از مجموعه های درام و خانوادگی نمایش خانگی در سال ۱۴۰۱ است.

این سریال داستان مردی به نام بهمن را روایت می کند که بعد از سالها به ایران بازگشته و به سراغ عشق قدیمی خود می رود تا پی به کشف حقیقت پنهانی در گذشته ببرد.

مهران احمدی که خود کارگردان این مجموعه هست نقش عطا معصومی داماد خانواده فرشباف را ایفا می کند که دو فرزند او با مشکلات مختلفی مواجه هستند.

باران احمدی دختر مهران احمدی نیز در این سریال حضور داشته و نقش دختر عطا معصومی را بازی می کند.

گروه بازیگران این سریال را محسن کیایی، مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، شبنم مقدمی، ویشکا آسایش، نسرین نصرتی، رویا تیموریان، آتیلا پسیانی، هدیه بازوند و ماهور الوند تشکیل می دهند.

 

 

مهران احمدی در سریال می خواهم زنده بمانم
می خواهم زنده بمانم سریالی درام و عاشقانه به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته در سال ۱۳۹۹ است که از طریق پلتفرم فیلیمو در نمایش خانگی به نمایش درآمد.

این سریال که داستان آن در سال ۱۳۶۸ رخ می دهد درباره دختری به نام هما حقی است که پدرش به دلیل حمل مواد مخدر محکوم به اعدام است در حالی که هیچ گناهی ندارد و هما برای اثبات بی گناهی او، دست از عشق خود کشیده و به ناچار با مردی به نام شایگان ازدواج می کند که جان پدرش را نجات می دهد.

مهران احمدی در این سریال نقش بهمن دشتی، رئیس کمیته و دوست نزدیک شایگان را ایفا می کند و….

در سریال می خواهم زنده بمانم بازیگرانی همچون حامد بهداد، سحر دولتشاهی، پدرام شریفی، آزاده صمدی، علی شادمان، بابک کریمی، مهدی حسینی نیا، عزت الله مهرآوران، افسانه چهره آزاد و مائده طهماسبی نقش آفرینی کرده اند.

 

 

مهران احمدی در سریال پایتخت
سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری یکی از پربیننده ترین مجموعه های تلویزیونی در دهه نود است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۰از شبکه یک پخش شد و مهران احمدی از فصل ۲ به جمع بازیگران این مجموعه پیوست.

این سریال که ماجرای خانواده نقی معمولی را روایت می کند که به همراه خانواده خواهرش و پسرخاله خود با اتفاقات جالب و بامزه ای مواجه می شوند. داستان آنها در فصل اول با مهاجرت از شیرگاه به تهران آغاز می شود و در فصل های بعد در شیرگاه ادامه پیدا می کند.

مهران احمدی بازیگر نقش بهبود فریبا، همسر نقی معمولی است که محیط بان بوده و در حین کار، مورد اصابت گلوله شکارچیان غیرقانونی قرار می گیرد.

محسن تنابنده، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، علیرضا خمسه، احمد مهران فر، هومن حاجی عبداللهی و بهرام افشاری از دیگر بازیگران اصلی این مجموعه می باشند.

1 27

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط