تغییر چهره چوچانگ بعد از ۱۱ سال+ عکس

در ادامه تصویری از تغییر چهره او بعد ۱۱ سال از ایفای نقش چوچانگ را خواهید دید.

به گزارش رصد روز، منگ هان ژانگ، بازیگر چینی که نقش راحله چوچانگ، زن ارسطو را در سریال پایتخت ۳ بازی می کرد، اکنون ساکن سیدنی استرالیاست. در ادامه تصویری از تغییر چهره او بعد ۱۱ سال از ایفای نقش چوچانگ را خواهید دید.

2 116

منگ هان ژانگ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار منگ هان ژانگ می‌توان به بازیگری در سریال پایتخت ۳ اشاره کرد.

منگ هان ژانگ در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم منگ هان ژانگ در این سال، بازیگری در سریال پایتخت ۳ به کارگردانی سیروس مقدم محسوب می‌شود.

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی منگ هان ژانگ بازی در سریال پایتخت ۳ بوده است. منگ هان ژانگ کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۳ سریال پایتخت ۳ نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با سیروس مقدم همکاری داشته است. منگ هان ژانگ توانست با بازی در سریال پایتخت ۳ تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر محسن تنابنده، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه و احمد مهران‌فر بر تجارب او افزود.

در بیوگرافی منگ هان ژانگ آثار مهمی وجود دارد. اگر می‌خواهید با بیوگرافی منگ هان ژانگ و زندگی حرفه‌ای و آثار او بیشتر آشنا شوید، حتما به صفحه هر یک از آثار منگ هان ژانگ در منظوم سر بزنید. همه ۱ اثر مهم منگ هان ژانگ در منظوم یک پروفایل اختصاصی دارند که اطلاعات کامل معرفی آنها تهیه شده است. امتیازی که هر یک از آثار منگ هان ژانگ در منظوم دارند، نمره و امتیازی است که مردم از یک تا ده به آنها داده‌اند. در واقع هر چقدر منگ هان ژانگ در آثار ارزشمندتری بازی کرده باشد، توانسته نمره‌ی بیشتری از سوی مردم بگیرد، در نتیجه سوابق کاری و بیوگرافی منگ هان ژانگ درخشان‌تر خواهد شد. مثلا اثری که در بیوگرافی منگ هان ژانگ بیشترین امتیاز را از مردم گرفته است، سریال پایتخت ۳ محسوب می‌شود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط