تفاوت فاحش سوگل طهماسبی با گاندو+ عکس

به گزارش رصد روز، سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ است، سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.سوگل طهماسبی  بزرگ‌شدهٔ اهواز و دارای فوق‌دیپلم گرافیک است.سوگل طهماسبی سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوار...

به گزارش رصد روز، سوگل طهماسبی متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ است، سوگل طهماسبی بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.سوگل طهماسبی  بزرگ‌شدهٔ اهواز و دارای فوق‌دیپلم گرافیک است.سوگل طهماسبی سال اول دبیرستان در اهواز موفق به دریافت جایزه از جشنوارهٔ تئاتر استان می‌شود. سوگل طهماسبی داور جشنواره مریم معترف بود و کیانوش عیاری نیز در این جشنواره حضور داشت که سوگل طهماسبی برای بازی در سریال روزگار قریب، به‌عنوان نخستین تجربهٔ حرفه‌ایِ بازیگری‌اش، انتخاب می‌شود.سوگل طهماسبی همچنین در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار، بخاطر حضور در فیلم هنگامه موفق به کسب دیپلم افتخار بازیگری شد.

سوگل طهماسبی قطع به یقین یکی از بازیگرای خوش چهره و محبوبی هستش که اگه دلش میخواست میتونست خیلی بیشتر هم شهرت پیدا کنه. حالا چرا؟ چون خانوم بازیگر از دسته هنرمندانی هستش که هیچگاه با استایل های نامتعارف دیده نمیشه و کلا دور و بر حواشی هم خط کشیده تا مبادا حرف و حدیثی هیچ جوره براش پیش نیاد. میدونید که این روزا این دو مورد از گزینه های مهم برای دیه شدن هرچه بیشتر هستش و خانومهای بازیگر با استایل های نه چدان متعارف و ساخت جنجال های مختلف خودشون رو بولد میسازن و میپرن اون بالا مالاها! مثل سحر خانوم قریشی!! اما سوگل طهماسبی این مدلی نیست و به اون جایگاهی که داره قانعه. این چهره که تا به حال در فیلم و سریال های مختلفی ایفای نقش داشته، اما بیشتر تو همون تلویزیون بازی کرده و کمتر به سراغ سینما رفته و یا شاید هم اهالی سینما کمتر به سراغ ایشون اومدن اونهم به همون دون دلیل نام برده! سوگل طهماسبی همیشه با ظاهری آراسته دیده میشه اما اینبار با عکسی که ازش دیده شد برخی از کاربران بر این نظر بودند سوگی خانوم نوروز و افطار رو ترکیب کرده و شده این سبکی!

سوگل طهماسبی

 

سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار