تقدیر از شرکت ها و پروژه برتر در حوزه HSE

در حاشیه نخستین همایش چشم انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت از شرکت های برتر و پروژه برتر شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در حوزه ایمنی (HSE) با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن تقدیر شد. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی شرکت گر...

در حاشیه نخستین همایش چشم انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت از شرکت های برتر و پروژه برتر شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در حوزه ایمنی (HSE) با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک مسکن تقدیر شد.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن ؛ در نخستین همایش “چشم انداز خسارت صفر در فرآیند ساخت” که با همت شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن در سالن اجتماعات بانک مسکن با حضور مدیران عامل ، معاونین و مدیران ۱۶ شرکت تابعه گروه سرمایه گذاری مسکن از سراسر کشور برگزار شده بود ، شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان به عنوان پروژه برتر در حوزه ایمنی معرفی گردید.

در بخش دیگری از همایش ، به ترتیب شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود ، شرکت سرمایه گذاری مسکن نوین پایدار و شرکت سرمایه گذاری مسکن جنوب به عنوان شرکت های برتر در حوزه ایمنی انتخاب و تقدیر شدند.

همچنین مهندس قصابیان مسئول ایمنی (HSE) شرکت سرمایه گذاری مسکن گیلان نیز به عنوان مسئول برتر ایمنی در بین شرکت های تابعه شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن انتخاب و تقدیر شد.

در پایان از دکتر اردستانی  استاد تمام پیشکسوت دانشگاه تهران و ریاست اسبق دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران ، بنیانگذار ، موسس و مدیر عامل انجمن علمی مهندسی و مدیریت HSE ایران به عنوان پیشکسوت در این حوزه تقدیر شد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط