تندیس‌های کیلویی برای منصوبان تازه مدیر شده چند؟!

مدیر وارداتی صنعت میوه و سبزیجات به صنعت بیمه کشور، حاضر شده است در ازای پرداخت مبلغ قابل توجهی به عنوان مدیر نمونه با دریافت تندیس طلایی معرفی شود

به گزارش اختصاصی رصد روز،بیشتر ما آدم‌ها از جایزه گرفتن لذت می‌بریم و احتمالا همه از کودکی دوست داشتیم شاگرد اول کلاس و محبوب دل معلم‌ها باشیم و حتی در بزرگسالی همیشه دنبال  هستیم که در تحصیل و کار نفر اول باشیم. حالا جالب است بدانید برخی حاضر هستند برای رسیدن به این آرزویشان و جایزه گرفتن و نمونه شدن از جیب پول بدهند و جالب‌تر اینکه عده دیگری در ازای پول حاضرند این تقدیر و تشکر را انجام دهند. شرکت ها، موسسات و افراد زیادی همچون محمدرضا خوش‌کیش مدیرعامل مدعی انقلابی‌گری در صنعت بیمه هستند که به این شرکت ها پول می‌دهند تا با گرفتن نشان ویژه این شرکت ها بتوانند کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کنند.

در آخرین نمونه مدیر وارداتی صنعت میوه و سبزیجات به صنعت بیمه کشور، حاضر شده است در ازای پرداخت مبلغ قابل توجهی به عنوان مدیر نمونه با دریافت تندیس طلایی معرفی شود. خوش‌کیش که از دیار کرمان و با حمایت محمدرضا پورابراهیمی (ریاست کمیسیون اقتصادی مجلس) پس از خلع درجه توسط شهردار انقلابی تهران، از عضویت در هیأت مدیره سازمان میوه و تره بار به مدیریت عاملی یک شرکت تخصصی اتکایی منصوب شده است ، با پرداخت این هزینه میخواهد که نام خود را در زمره مدیران صنعت بیمه و مسئولیت پذیران این صنعت گره بزند، در حالیکه شرکت بیمه اتکایی امین یک شرکت کاملا تخصصی است و به نظر می‌رسد نیازی به حضور در همایش های پولی و رخدادهای نمایشی با عناوین مسئولیت پذیری نداشته باشد.

این تندیس کیلویی در ششمین اجلاس سراسری مسئولیت‌پذیری اجتماعی و فرهنگ‌سازمانی باهدف جلب‌توجه سازمان‌ها، شرکت‌ها و کارآفرینان به اهمیت موضوع مسئولیت اجتماعی و با راهبردهای تأمین سلامت غذایی و دارویی و حفظ محیط‌زیست و به منظور ارائه مدل مناسب مسئولیت اجتماعی در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما به مدیرعامل مدعی انقلابی‌گری بیمه اتکایی امین در ازای پرداخت هزینه پرداخت شد و اینگونه شد که پس از این هزینه‌کرد ، نوبت به پرداخت هزینه دیگر حوزه روابط عمومی برای رپرتاژ این رویداد کم ارزش به برخی رسانه‌های مورد علاقه حوزه روابط عمومی آنجا می‌رسد و همچنان از جیب سهامدارانی همچون بیمه ایران، آسیا، البرز و دانا و همچنین بیت‌المال برای معرفی و خوشایند یک مدیر نو رسیده‌ در یک شرکت تخصصی اتکایی در ازای هیچ پرداخت میشود.

بد نیست بدانید که شرکت کردن در این همایش و برخورداری از مزایای آن رتبه بندی دارد و به اصطلاح هر چه پول بدهید، همان‌قدر آش می‌خورید. با توجه به وجهی که می‌پردازید، در این همایش به چند گروه تقسیم میشوید و حتی می‌توانید با پرداخت هزینه بیشتر و شرکت در این همایش،‌ تندیس کیلویی با معیار طلانشان دریافت کنید. حال باید دید خوش‌کیش چقدر پول داده است تا چقدر آش بخورد. سوالی که در ذهن نگارنده این مطلب متبلور است این است که، شرکتی همچون شرکت بیمه اتکایی امین که در زمره شرکت‌های تخصصی در بخش اتکایی صنعت بیمه می‌باشد چه نیازی به حضور در یک رویداد کم ارزش و کیلویی با نام مسئولیت پذیری اجتماعی با راهبردهای تامین سلامت غذایی و دارویی و حفظ محیط‌زیست دارد؟؟

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار