توسعه از مسیر اقتصاد واقعی با تکیه بر تولید و اشتغال میسر است

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید از طرح‌های تولیدی آمل، توسعه را از مسیر اقتصاد واقعی با تکیه بر تولید و اشتغال عنوان نمود. به گزارش رصد روز، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سعید معادی معاون مدیر عامل ...

معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون در بازدید از طرح‌های تولیدی آمل، توسعه را از مسیر اقتصاد واقعی با تکیه بر تولید و اشتغال عنوان نمود.

به گزارش رصد روز، همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سعید معادی معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون و هیات همراه ضمن بازدید از طرح‌های تولید و اشتغال زای شرکت فرآورده های گوشتی کاله شهرستان آمل و مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران این شهرستان و دیدار با مدیران عامل و اعضاء هیات مدیره این بنگاه ها گفت : درک درست و فهم صحیح از اقتصادی واقعی به واسطه آثار اقتصادی بنگاه‌ها در قالب تولید کالا و محصول و ایجاد و حفظ اشتغال امکان پذیر است .

معادی راهکار اساسی در موفیقت کشور را در عرصه اقتصادی، فراهم نمودن شرایط مناسب برای شکل گیری و امکان فعالیت منطقی و هدفمند شرکت های اقتصادی در عرصه تولید و خدمات و امکان بهره گیری مناسب از منابع موجود به ویژه تسهیلات اعتباری با رویکرد و کارکرد کارایی و اثر بخشی و بهره وری دانست.
معاون مدیر عامل بانک توسعه تعاون ظرفیت این بانک را با توجه به ساختار حقوقی و ماموریت و اهداف یک بانک با دو محور اصلی در حوزه فعالیت و نقش آفرینی یاد کرد که یک سو از فعالیت این بانک بر اساس رسالت و مسئولیت اجتماعی متوجه تسهیلات خرد و یک سوی دیگر از فعالیت این بانک تخصیص بهینه تسهیلات به صورت هدفمند به اقتصاد واقعی مبتنی بر تولید و اشتغال است
وی استان مازندران را یک ظرفیت در بخش های مختلف اقتصادی اعم از صنعتی ، کشاورزی ، گردشگری ، تفریحی ، توریستی ، شیلات و آبزیان یاد کرد و مجموعه هلدینگ کاله و مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادراتی برنج ایران را از بنگاههای موفق در سطح ملی قلمداد کرد و تقویت همکاری و حمایت منطقی از واحد های تولیدی و اشتغال آفرین را فلسفه وجودی این بانک قلمداد کرد.
در ادامه این سفر معادی و هیات همراه عصر امروز از مرکز توریستی تفریحی گردش گری نازگل شهرستان قائم شهر نیز بازدید به عمل آوردند.
مجتمع نازگل یک واحد پذیرایی شامل رستوران ، کافی شاپ و سالن های پذیرایی و واحدهای سرگرمی و ورزشی با دریافت ۱۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری از بانک توسعه تعاون از محل بند الف تبصره ۱۸ گردشگری امکان اشتغال ۳۵ نفر را فراهم ساخته است.
معاون مدیرعامل بانک توسعه تعاون همچنین از شرکت آب بند یکی از بنگاههای تولید فعال در عرصه تولید رادیاتور ، مخازن ، پکیچ با ۳۰۰ نفر اشتغال بازدید بعمل آورد .
در این سفر مهدی حججی رئیس اداره کل اعتبارات ، یونس کلانتری رئیس اداره کل بازاریابی و ارتباط با مشتریان ، رئوف احمدی مدیر اداره شعب استان مازندران و معاونین این استان وی را همراهی می کردند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار