توضیحات وزیر کشور درباره حادثه بالگرد حامل رئیسی+ ویدیو

بالگرد حامل رئیس جمهور در منطقه عمومی ورزقان دچار سانحه «فرود سخت» شده است.

به گزارش رصد روز، بالگرد حامل رئیس جمهور رئیسی در منطقه عمومی ورزقان دچار سانحه «فرود سخت» شده است.

 

آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده است.

گروه‌های امدادی در مسیر اعزام به محل سانحه هستند.

خبرها از وقوع سانحه برای بالگرد حامل رئیس جمهور در “جنگل دیزمار” در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی حکایت دارد. شرایط سخت آب و هوایی و مه سنگین تلاش گروه‌های امدادی را با سختی روبرو کرده است.

آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان از جمله سرنشینان این بالگرد بوده است.

 توضیحات وزیر کشور در مورد سانحه بالگرد رئیس‌جمهور

وحیدی: با افتتاح سد خداآفرین و سد قیز قلعه سی که اتفاق افتاد رئیس جمهور به همراه هماران با چند بالگرد برمی گشتند که یکی از بالگردها مجبور به فرود سخت بودند که به دلیل مه آلود بودن بوده است.

گروه‌های مختلف امدادی  به طرف منطقه در حرکتند ولی با توجه به مه آلودی و نامناسبی هوا ممکن است زمان ببرد تا به منطقه برسند کارها در دست کنترل است گروه های امدادی در حال انجام کارها هستند امیدواریم به سرعت به محل حادثه برسند.

ارتباط با همراهان بوده ولی با توجه به اینکه منطقه پیچیده است و برقراری ارتباطات سخت است امیدواریم گروه های امدادی زودتر به منقطه وقوع حادثه برسند و اطلاعات بیشتری به ما منتقل کنند.

 

برخی رسانه‌ها نوشته‌اند «به نقل از منابع موثق تاکنون از تلفن ماهواره‌ای همراه تیم رئیس جمهور هیچ تماسی برقرار نشده و هیچ نشانه ای از محل دقیق حادثه به دست نیامده است».

خبرفوری نوشت: سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده آذربایجان شرقی به فراز گفت: « بالگرد حامل رئیس جمهوری پس از سقوط هنوز پیدا نشده‌است. خبری از وضعیت سلامت ابراهیم رئیسی در دست نیست.» تلفن تماس امام جمعه تبریز که در بالگرد حضور داشته از دسترس خارج است.

تیم‌های امدادی و پهباد و سگ‌های زنده‌یاب به محل حادثه فرود سخت بالگرد رییس‌جمهور اعزام شدند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط