توضیح درباره شایعات پیرامون «آرمیتا عباسی»

به گزارش رصد روز به نقل از رئیس کل دادگستری استان البرز برخی شایعات پیرامون آرمیتا عباسی را تکذیب کرد. حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز درباره ادعاها پیرامون آرمیتا عباسی گفت: * طی روزهای گذشته، در فضای مجازی ادعاهایی در ر...

به گزارش رصد روز به نقل از رئیس کل دادگستری استان البرز برخی شایعات پیرامون آرمیتا عباسی را تکذیب کرد.

حسین فاضلی هریکندی، رئیس کل دادگستری استان البرز درباره ادعاها پیرامون آرمیتا عباسی گفت:

* طی روزهای گذشته، در فضای مجازی ادعاهایی در رابطه با دختری به نام آرمیتا عباسی منتشر شد مبنی بر اینکه بعد از یک هفته بازداشت، به بیمارستانی در کرج منتقل شده و در بیمارستان مشخص شده است که وی مورد تجاوز قرار گرفته است.

* دو نفر در شهرستان ساوجبلاغ دستگیر شدند که در اقاریر خود اعلام کردند فردی که به عنوان سرشبکه با او در ارتباط هستند، خانمی به نام آرمیتا عباسی است.

* پس از دریافت این اقاریر دستور بازداشت و بازرسی منزل خانم عباسی در کرج صادر شد.

* پس از تفهیم اتهامات، این فرد به بازداشتگاه اعزام شد که در تاریخ ۲۵ مهر ماه اعلام کرد که روده‌هایش مشکل دارد که با توجه به ادعای وی با دستور قضایی این خانم برای بررسی موضوع و درمان به بیمارستان امام علی (ع) کرج اعزام شد.

* (با اشاره به اینکه ادعای تجاوز از اساس دروغ است): پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد که این خانم از گذشته دارای مشکلات گوارشی مربوط به بیماری هموروئید بوده و در معاینات انجام شده مشخص شد که در حال حاضر مشکلی خاصی ندارد و کمتر از ۲۴ ساعت از بیمارستان ترخیص شد که به محض مرخص شدن، دستوراتی مبنی بر انجام معاینات تکمیلی برای این فرد صادر شد تا در ادامه مشکلی برای سلامتی وی ایجاد نشود.

* این خانم به دلیل نوع اتهام و جرایم با صدور قرار تعقیب بازداشت موقت در زندان فردیس به سر می برد و همچنین براساس قانون با خانواده خود در تماس است.

* شایعات منتشر شده در مورد فوت و یا تجاوز به این فرد از اساس کذب است و صحت ندارد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط