توضیح وزارت نفت درباره افزایش قیمت بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه نه دولت و نه مجلس، برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند گفت: شایعات افزایش قیمت بنزین کذب است و تا کنون هیچ مصوبه‌ و ابلاغیه‌ای در این ارتباط صادر نشده است. به گزارش رصد روز،  علی اک...

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه نه دولت و نه مجلس، برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین ندارند گفت: شایعات افزایش قیمت بنزین کذب است و تا کنون هیچ مصوبه‌ و ابلاغیه‌ای در این ارتباط صادر نشده است.

به گزارش رصد روز،  علی اکبر نژادعلی در یک برنامه رادیویی درباره شایعات درباره افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: کلا این شایعات کذب است. اصلا از ابتدا هم قرار نبوده همچنین اتفاقی بیافتد و اصلا همچنین اتفاقی هم نخواهد افتاد.

به نقل از خبرآنلاین، وی افزود: در برنامه دولت و در برنامه مجلس اصلا همچنین چیزی طرح موضوع هم حتی نشده؛ چه برسد به این که در رابطه با ان تصمیم بگیرند.
نژادعلی در پاسخ به این پرسش که در بودجه امسال بنزین همان سه هزار تومان هست؟ تصریح کرد: کلا بنزین به نرخ هزار و ۵۰۰ تومان با نرخ اول در جایگاه‌های عرضه سوخت و به نرخ دوم برای استفاده از سهمیه نرخ دوم به نرخ سه هزار تومان در تمامی جایگاه‌های عرضه سوخت باید عرضه شود.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار