تولید و ارسال اولین محموله فوم خودرویی به سایپاآذین

مدیرعامل طیف سایپا گفت: اولین محموله تولید انبوه محصول دانش‌بنیان فوم خودرویی ساخت داخل از شرکت طیف سایپا به مقصد سایپاآذین ارسال شد. به گزارش رصد روز،  به نقل از سایپانیوز، هادی الهی، مدیرعامل طیف سایپا گفت: در راستای اجرای منویات مقام م...

مدیرعامل طیف سایپا گفت: اولین محموله تولید انبوه محصول دانش‌بنیان فوم خودرویی ساخت داخل از شرکت طیف سایپا به مقصد سایپاآذین ارسال شد.

به گزارش رصد روز،  به نقل از سایپانیوز، هادی الهی، مدیرعامل طیف سایپا گفت: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و در سال”تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” و با حمایت‌های همه جانبه مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، پس از ماه‌ها تلاش و کوشش توسط متخصصان و کارشناسان شرکت دانش‌بنیان طیف سایپا در تاریخ ۱۷ بهمن‌ماه ارسال اولین محموله فوم خودرویی تولید شده در خط تولید شرکت طیف سایپا به شرکت سایپاآذین محقق شد.

او افزود: شرکت طیف سایپا با کمک کارشناسان و متخصصان خود موفق به انجام فرمولاسیون تولید نیمه صنعتی و صنعتی فوم انعطاف‌پذیر صندلی‌های خودرو شد که این محصول در ساخت فوم‌های پلی اورتان جهت صنایع خودروسازی، مبل سازی و غیره کاربرد داردالهی تصریح کرد: تولید این محصول برای اولین بار در کشور و گروه خودروسازی سایپا صورت گرفته که گامی مهم درجهت خودکفایی و کاهش ارزبری دارد.

او اظهار امیدواری کرد: در آینده‌ای نزدیک شاهد شکوفایی و افزایش تولید انبوه این محصول در سطح کشور خواهیم بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار