جذب نیروی آتشنشان در پایتخت فقط با قبولی در آزمون امکانپذیر است

تهران- مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری تهران گفت: جذب نیروی آتشنشان در پایتخت فقط با قبولی در آزمون علمی و عملی امکانپذیر است.

به گزارش رصد روز ، علیرضا طاهری نسب، ظهر جمعه در حاشیه‌ی بازدید از آزمون عملی جذب نیروی انسانی برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان تهران که با حضور محمد ابراهیمیان روشن، رئیس گروه اداری و استخدامی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران انجام شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آتش‌نشانی از جمله مشاغل حساسی است که اگر شاغلین در آن از توانایی‌های لازم برخوردار نباشند، علاوه بر اینکه کارایی مورد نیاز در عملیات‌های نجات را نداشته و با اخلال در روند امدادرسانی جان افراد در معرض آسیب را به خطر می‌اندازند، بلکه خود را نیز با تهدید مواجه می‌سازند.

طاهری نسب افزود: بسیار مهم است که کارکنان آتش‌نشانی‌ها از توان علمی و عملی لازم برخوردار باشند، و به همین خاطر است که پذیرش این نیروها بایستی از طریق همین آزمون‌های علمی و عملی باشد.

بر اساس این گزارش آزمون عملی جذب نیروی انسانی برای مشاغل عملیاتی آتش‌نشانی شهرداری‌های استان تهران در مرحله تکمیل ظرفیت از صبح امروز، جمعه نهم آبان ماه، در محل دانشکده علوم ورزشی و تندرستی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

 

 

 

 

 

مهر

مطالب مرتبط