جرات دفاع از قهرمانان خود را نداریم!/ اگر از سرداری که جانش را برای وطن داده دفاع کنیم، می‌گویند پوپولیست/ نه مجوز می‌خواهم، نه پول

بهنوش بختیاری بازیگر مشهور سینما و تلویزیون از کسانی که مانع از حمایت از چهره‌هایی چون سردار سلیمانی می‌شوند، بشدت انتقاد کرد.

به گزارش رصد روز، بهنوش بختیاری درباره ضرورت دفاع از قهرمانان ملی در کشور گفت: مسلما در همه نقاط دنیا به رشادت و وطن دوستی کسی که با تمام درجات نظامی‌اش همیشه خود را سرباز وطن خوانده احترام میگذارند و برای مردم شخصیت چنین قهرمانی ررا تبیین می‌کنند و مردم هم متقابلا به چنین چهره‌ای احترام می‌گذارند.

وی با ابراز تاسف از برخی رفتارها در داخل کشور درباره حمایت از چهره‌های ملی و برچسب‌زنی‌های سیاسی افزود: ولی در این کشور ما جرات نداریم حتی از خاک خودمان دفاع کنیم و اسم کسی که برای خاک ما جانش را داد را نمی‌تونیم بیاوریم چون برچسب منفعت طلب و ریاکار و پوپولیست به ما می‌خورد!

او در این گفتگو همزمان با سالروز ترور سردار سلیمانی، یادآور شد: به جرات می‌گویم که بسیار متاسفم وطن پرست دلیر و شجاعی مثل حاج قاسم را از دست دادیم؛ من که این حرف را می‌زنم، نه اصلاح‌طلبم نه اصول‌گرا، نه حکومتیم نه غیرحکومتی. من یک آدم عادی هستم که به قوانین کشوری که تابعیت‌اش را دارم احترام می‌گذارم و موظفم تا وقتی در این کشور حضور دارم، قوانین آن را به رسمیت بشناسم.

او با تاکید بر اینکه اعتراض با لحن درست واحب است و همیشه آن را داشته، ادامه داد: با همه اینها نمی‌توانم منکر زحمات و شجاعت سرداری مثل حاج قاسم باشم.

او به بسته شدن پیج‌های اینستاگرامی حامی سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت که متاسفم برای اینستاگرام که دم از آزادی بیان می‌زنند و ادعاهای آنها گوش دنیا رو کَر کرده ولی حتی از عکس سردار سلیمانی هم می‌ترسند و عکس او را حذف می‌کردند.

این هنرمند برجسته کشورمان به تجربه خود در برابر سانسور رسانه‌های آمریکایی اشاره کرد و یادآور شد: لایو من تا شش ماه بلاک بود. برای چه؟ حاج قاسم سرمایه دار بانک نبود. سوار بر تانک بود و مرد میدان. احترام چنین مردی بر تمام کسانی که آب و خاک ایران را دوست دارند، واجب است.

وی خطاب به منتقدان و حاشیه‌سازان گفت: بترسیم از کسی که وطن و هموطن را بخاطر چند لایک بیشتر می‌فروشد. من نه مجوز می‌خواهم نه خانه نه پول. که اگر هم بخواهم با تعریف از رشادت سردار میسر نمی‌شود. من فقط با وجدان زندگی می‌کنم و وجدانم، شرفم و تربیت خانوادگی‌ام به من می‌گوید باید حق را گفت و باید از سرداری تمجید کرد که تمام زندگی و جان و خانواده‌اش را برای دفاع از ایران رها کرد. روحشان شاد یادشان گرامی.

 

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

خبر فوری

مطالب مرتبط

آخرین اخبار