جزئیات بورس امروز ۱ شهریور ۱۴۰۰

در جزئیات بورس امروز 1 شهریور 1400 میخوانیم ؛ شاخص کل یک میلیون و 515 هزار واحد ، شاخص هم وزن 440 هزار واحد ، تعداد نمادهای مثبت بازار 381 تعداد نمادهای منفی بازار 246 شاخص 30 شرکت بزرگ 82 هزار و 979 واحد

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در پایان معاملات امروز شاخص کل  به یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد رسید و شاخص هم وزن نیز با بیش از ۴ هزار و ۱۰۰ واحد افزایش به ۴۴۰ هزار و ۱۳۱ واحد رسید. ارزش بازار امروز ۶۰ میلیون و ۸۸۱ هزار و ۳۶۹ میلیارد ریال بود. معاملات امروز ۹۳ هزار و ۵۸۰ میلیارد ریال ارزش داشت. امروز ۱۲ میلیارد و ۵۵ میلیون برگه سهم معامله شد که تعداد معاملات آن یک میلیون و ۱۱۶ هزار معامله بود. در جزئیات بورس امروز ۱ شهریور ۱۴۰۰ میخوانیم که ۲۵۰ نماد بورسی و ۱۳۱ نماد فرابورسی سبزپوش بودند و در مقابل نیز ۱۳۲ نماد بورسی و ۱۱۴ نماد فرابورسی منفی به کار خود دادند. شاخص ۳۰ شرکت بزرگ به ۸۲ هزار و ۹۷۹ واحد رسید تا نسبت به آخرین روز معاملاتی ۰.۴۶ درصد کاهش را ثبت کرده باشد.

جزئیات بورس امروز ۱ شهریور ۱۴۰۰

 

جدول نمادهای تأثیر گذار در شاخص بورس

نام نماد

میزان اثرگذاری در شاخص بورس

فارس

۲.۰۵۶
میدکو

۱.۹۱۲

پترول

۱.۶۴۳
فولاد

۷۹۶

اخابر

۷۲۶
شبدیس

۷۰۱

ومعادن

۵۸۱

 

جدول نمادهای پرتراکنش بازار بورس

 

نام نماد

تعداد معاملات

سپید

۸۳.۷۱۵

شستا

۳۳.۲۴۱
پترول

۲۹.۹۹۳

برکت

۲۶.۴۳۱
خودرو

۲۵.۷۵۱

خساپا

۲۴.۸۶۳
شپنا

۲۳.۷۵۸

 

در بازار فرابورس نیز امروز شاهذ صدر نشینی هرمز در میزان تأثیرگذاری روی شاخص فرابورس بودیم

 

نام نماد

اثرگذاری در شاخص فرابورس

آریا

۳۴.۹۶
بپاس

۳۰.۴۷

صبا

۲۸.۸۵
وسپهر

۲۷.۴۲

شگویا

۲۳.۱۳
کگهر

۲۲.۸۵

زاگرس

۱۴.۷۶

 

جدول نمادهای پرتراکنش بازار فرابورس

 

نام نماد

تعداد معاملات

وهامون

۳۱.۷۹۹

دی

۳۰.۲۴۸
مدیریت

۱۵.۴۷۰

گدنا

۱۵.۴۶۳
لطیف

۱۴.۸۲۹

کرمان

۱۴.۲۵۴
آریا

۱۳.۳۷۷

 

در بازار بورس امروز پتروشیمی ها لیدر بودند و همانطور که پیش بینی شد صنایع کوچک و متوسط خود را به جدول تأثیرگذارها و پرم معاملات رساندند این مسئله را می توان در هر بازار بورس و فرابورس به دقت ملاحظه کرد.امروز نمادهای فلزی خیلی حرفی برای گفتن نداشتند و تغییرات شستا و شائبه های آن امروز عملکزد این شرکت را تحت تأثیر قرار داد و آن را قرمز کرد. برکت نیز با خلف وعده های تولید واکسن و هجمه هایی که علیه آن وجود دارد همچنان منفی است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار