جزئیات بورس امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ / کام تلخ سهامداران بورس در آخر هفته

جزئیات بورس امروز 19 خرداد 1400 ؛ بازار بورس در حالی هفته سوم معاملات خرداد ماه را به اتمام رساند که سهامداران این بازار باید با کامی تلخ آخر هفته را سپری کنند.

به گزارش رصد روز ، جزئیات بورس امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ؛ بازار بورس در حالی هفته سوم معاملات خرداد ماه را به اتمام رساند که سهامداران این بازار باید با کامی تلخ آخر هفته را سپری کنند. بعد از سبزپوش شدن چند روزه بروس در هفته جاری در معاملات دیرو خصوصاً در ۲ ساعت پایانی شاهد خروج نقدینگی زیاد از بازار بودیم به طوریکه طی ۲ ساعت بازار سرمایه با کاهش بیش از ۶ هزار واحدی همه را نگران کرد. امروز نیز در دوساعت پایانی معاملات و در حالیکه در شروع معاملات شاخص با کاهش ۶ هزار واحدی روبرو بود اما در نهایت در ساعات پایانی با ریزش بیشتری همراه شد.

 

جزئیات بورس امروز ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

 

شاخص کل بورس امروز با ۸ هزار و ۸۰۰ واحد کاهش به ۱ میلیون و ۱۵۱ هزار واحد رسید تا شائبه ها در خصوص اصلاح بیشتر شاخص قوت زیادتری به خود بگیرد.

شاخص هم وزن پس از معاملات امروز با ۳ هزار و ۲۰۲ واحد کاهش روبرو شد. امروز نمادهای تأثیرگذار در بورس در صدر خود فمالی را می بیند که با کاهش ۱۴۵۱ واحدی همراه بود. پس از آن نمادهای فولاد ، شستا ، خودرو ، وغدیر ، کچاد و شتران در این فهرست حضور دارند.

نمادهای پرتراکنش امروز در نهایت غکورش ، برکت ، خودرو ، خساپا ، خگستر ، اپال و غزر بودند که قویترین عملکرد در در بین پرتراکنشها مربوط به خگستر بود که با امروز با سبزپوش بود.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار