جزئیات بورس امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، جزئیات بورس امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ از روند صعودی شاخص با ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحد ریزش و ایستادن روی قله ۱ میلیون و ۴۸۹ هزار واحدی خبر می دهد. امروز ۱۲۳ نماد در مجموع مثبت بودند که در این تعداد ۵۶ نماد بورسی و ۶۷ نماد نیز فرابو...

به گزارش رصد روز ، جزئیات بورس امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ از روند صعودی شاخص با ۴۰ هزار و ۴۶۶ واحد ریزش و ایستادن روی قله ۱ میلیون و ۴۸۹ هزار واحدی خبر می دهد. امروز ۱۲۳ نماد در مجموع مثبت بودند که در این تعداد ۵۶ نماد بورسی و ۶۷ نماد نیز فرابورسی مشاهده می شود در مقابل نیز ۵۱۱ نماد منفی ثبت شد که از این مقدار ۳۳۰ نماد بورسی بودند و ۱۸۱ نماد نیز فرابورسی بودند. شاخص ۳۰ شرکت بزرگ امروز ۷۹ هزار و ۲۳۳ واحد بود که نسبت به آخرین روز معاملات ۳.۱۹ درصد کاهش را نشان میدهد.

گفتنی است امروز شاخص در شرایطی آغاز شد که تا نیمه اول شاخص بیش از ۲۸ هزار واحد کاهش داشت. در ادامه اما در ادامه فشار فروش بیشتر شد. و در نیمه دوم بیش از ۱۲ هزار واحد دیگر شاخص ریزش داشت.شاخص هم وزن نیز نیز از ابتدا با ریزش کار خود را آغاز کرد و در نهایت با ۱۳۲۸۵ واحد کاهش به ۴۵۰ هزار و ۵۹ واحد رسید.

جزئیات بورس امروز ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

 

جزئیات بورس امروز 21 شهریور 1400 متن

 

جدول نمادهای اثرگذار و پرتراکنش در بازار بورس 

جدول نمادهای اثرگذار و پرتراکنش در بازار بورس متن

 

جدول نمادهای اثرگذار و پرتراکنش فرابورس

جدول نمادهای اثرگذار و پرتراکنش فرابورس

 

نقشه بازار ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

نقشه بازار بورس 21 شهریور 1400

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار