جزئیات بورس امروز ۲۵ خرداد ۱۴۰۰

امروز معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۸٫۷ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۵۲۹ هزار نوبت معامله و به ارزش بیش از پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

به گزارش رصد روز، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۴۴ واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم امروز با دو هزار واحد افت معدل ۰٫۷۸ درصد در کانال ۳۷۳ هزار واحد قرار گرفت. ارزش معاملات هم امروز پنج هزار میلیارد تومان رسید که نسبت به روز گذشته روند افزایشی را داشت. ارزش روز شرکت‌های بورسی امروز به بیش از چهار میلیون و ۵۹۱ هزار میلیارد تومان رسید.

 

TSR Watermark - 9

حقیقی‌ها امروز حدود ۵۸۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «غکورش»، «خودرو»، «ولکار»، «شپنا»، «خساپا»، «خگستر» و «خپارس» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «فگستر»، «فتوسا»، «زملارد»، «چخزر»، «رافزا»، «کرمان» و «کزغال» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از سه هزار و ۵۴۵میلیارد تومان رسید.

TSR Watermark - 10

امروز معامله گران در بورس تهران بیش از ۸٫۷ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۵۲۹ هزار نوبت معامله و به ارزش بیش از  پنج هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند، این در حالی است که خالص ارزش معاملات امروز ۳,۵۴۴ میلیارد تومان بود.

امروز ۲۵ خرداد، حدود ۵۸۰ میلیارد تومان تغییر خالص مالکیت افراد حقیقی به حقوقی در بازار سرمایه اتفاق افتاد.

بیشترین تراکنش در پایان بازار برای «غکورش»، «خودرو» و «ولکار» ثبت شد و تاثیر گذارترین نمادهای هم «کگل»، «سصفها» و «فولاد» بودند.

 

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار