جزئیات بورس امروز ۵ مرداد ۱۴۰۰/ ریزش ۸ هزار واحدی شاخص کل در پایان معاملات بورس

 در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس ازافت هشت هزار و ۴۲۴واحدی شاخص کل آن را در ارتفاع یک میلیون و ۳۱۴هزار واحدی قرارگرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۱.۵۶درصدی مواجه شد.

 به گزارش رصد روز، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۰.۶۴درصد افت داشت، شاخص هم‌وزن نیز ۱.۵۶درصد نزول پیدا کرد.

آخرین قیمت ۴۶نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۳۲۹نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

امروز نمادهای گلگهر، چادرملو و سرمایه‌گذاری امید بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نمادهای فولاد مبارکه، شستا، پالایش نفت اصفهان و پالایشگاه تهران بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را داشته‌اند.

TSR Watermark - 84

حقیقی‌ها امروز بیش از ۱۵۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «سپید»، «شستا»، «برکت»، «ولکار»، «ومدیر»، «بوعلی» و «فولاد» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «لطیف»، «فگستر»، «ذوب»، «گدنا»، «فتوسا»، «کرمان» و «شاروم» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش روز معاملات امروز از ۱۴ هزار و ۸ میلیارد تومان گذشت. همچنین ارزش روز شرکت‌های بورسی به بیش از ۵.۳ میلیون میلیارد تومان و ارزش شرکت‌های فرابورسی به بیش از یک‌میلیون میلیارد تومان و مجموع ارزش شرکت‌های حاضر در بازار سرمایه به بیش از ۶.۳ میلیون میلیارد تومان رسید که براساس دلار ۲۵ هزار تومانی، ارزش شرکت‌های بورسیو فرابورسی به بیش از ۲۵۱ میلیارد دلار رسیده است.

TSR Watermark - 83

 

 

 برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط