جزئیات حادثه ارشا اقدسی بدلکار ایرانی

بدلکار مشهور ایرانی به کما رفت. ارشا اقدسی چهارشنبه 6 مرداد 1400 در حین اجرای صحنه چپ کردن اتومبیل با حادثه روبرو شد که حال وی تا این لحظه وخیم گزارش شده است. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، با گذشت ۱ یکساعت از اعلام خبر حادثه برای بدلکار مشهور ایرانی یعنی ارشا اقدسی هنوز جزئیات حادثه ارشا اقدسی بدلکار ایرانی اعلام نشده است اما چیزی که تا این لحظه از نزدیکان او شنیده می شود حال وخیم اوست. تیم بدلکاری او که برای همکاری در یک پروژه سینمایی چندوقتی است که در لبنان به سر می برد چهارشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۰ در حین اجرای صحنه چپ کردن اتومبیل با حادثه روبرو شد که حال وی تا این لحظه وخیم گزارش شده است.

 

جزئیات حادثه ارشا اقدسی

 

جزئیات حادثه ارشا اقدسی بدلکار ایرانی

 

او که در بیروت بستری است تا ساعاتی دیگر تحت یک عمل جراحی خیلی سخت قرار خواهد گرفت عملی که نیازمند دعای همه مردم برای این بدلکار محبوب خصوصا نزد جوانان است.

مهوش مرادی با اشاره به اینکه عما جراحی ارشا سخت خواهد بود گفت بیمارستان محل بستری مجهزی است اما عمل جراحی او بسیار سخت خواهد بود و از همه خواست تا برای او دعا کنند.

بدلکار مشهور ایرانی که تا کنون در پروژه های مختلفی حضور داشته بارها از صحنه های مختلف سکانسی هایی را درآورده تحسین منتقدین را به همراه داشته است. او که متولد ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۱ است تاکنون در ۲۱ سریال ، ۵۵ فیلم سینمایی ، ۲ فیلم کوتاه ، ۱۷ تله فیلم ، ۶ فیلم خارجی ، ۹ تئاتر ، ۱۶ تیز تبلیغاتی بع ایفای نقش یا بدلکاری پرداخته است.

 

جزئیات حادثه ارشا اقدسی

 

رکوردهای قابل توجه ارشا اقدسی

اولین مربی بانجی جامپینگ در ایران

اولین مربی تونل باد در ایران

برای اولین بار انجام بانجی جامپینگ از پل، دره و هلیکوپتر

انجام بانجی جامپینگ بدون اتصال به کش بانجی و با گرفتن کش در دست برای اولین بار در ایران

رکورددار پرش روی تشک در ایران (۱۵ متر – بر روی تشک ۲×۳)

رکورد سقوط از روی هلیکوپتر از ارتفاع ۵۰ متری

رکورد معلق زدن ماشین با چهار دور کامل (۲ بار)

رکورد بیشترین دفعات چپ کردن ماشین (۳۹ بار)

رکورد طولانی‌ترین پرش با ماشین در ایران

رکورد پرش با ماشین از روی کامیون به طول سی و پنج متر (برای Kaos هرج و مرج)

رکورد چرخیدن ماشین دو دور روی هوا پیش از برخورد با زمین که ارشا اقدسی تا به حال ۲ بار موفق به انجام آن شده است و تنها شخص در تمام دنیا می باشد که این حرکت نادر را به موفقیت با پایان رسانده است .

کورد طولانی‌ترین مدت سوختن در آتش یک دقیقه و هفده ثانیه

سوختن و خواندن هم‌زمان برای اولین بار در ایران، بیست و پنج ثانیه بدون حرکت (مسابقه لباهنگ خندوانه )

 

جزئیات حادثه ارشا اقدسی

 

او در سال ۲۰۱۸ موفق شد نشان شوالیه از رئیس جمهور صربستان در فستیوال just out دریافت کند و تاکنون تنها بدلکار ایرانی است که موفق به دریافت این نشان شده است. او در سال سال ۱۳۸۵ توانست گروه بدلکاران ۱۳ را تأسیس کند. متأسفانه دقایقی قبل مطلع شدیم که ارشا اقدسی به کما رفته و وضعیت او وخیم تر شده است. علیرضا فتحی که مسئول بدلکاران ایرانی است با تأئید این خبر گفت که حال عمومی ارشا اصلا مساعد نیست و از مردم خواست تا برای او دعا کنند.

جدیدترین اخبار؛

 

آنطور که پزشکان گزارش می دهند خبر به کما رفتن ارشا اقدسی تکذیب شده این خبر خوب همین چند لحظه پیش مخابره شد.

 

آخرین وضعیت ارشا اقدسی

 

فریبا نادری برای ارشا اقدسی گریه کرد

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار