جزئیات درگیری فریبا نادری با صدف طاهریان

به گزارش رصد روز ، چندی پیش فیلمی از فریبا نادری منتشر شد که در آن مخاطب حرفهایش صدف طاهریان بود. جزئیات درگیری فریبا نادری با صدف طاهریان از این قرار بود که صدف طاهریان بعد از مهاجرت و کشف حجاب شروع به مصاحبه هایی کرد که در آن فضای سینما...

به گزارش رصد روز ، چندی پیش فیلمی از فریبا نادری منتشر شد که در آن مخاطب حرفهایش صدف طاهریان بود. جزئیات درگیری فریبا نادری با صدف طاهریان از این قرار بود که صدف طاهریان بعد از مهاجرت و کشف حجاب شروع به مصاحبه هایی کرد که در آن فضای سینمای کشور را فاسد خواند و ادعا کرد که به او به شرط تن دادن به برخی پیشنهادهای غیراخلاقی اجازه درخشیدن و بازی در فیلمهای مختلف داده می شود.

جزئیات درگیری فریبا نادری با صدف طاهریان 4

جزئیات درگیری فریبا نادری با صدف طاهریان

 

این ادعا با واکنش تند برخی چهره ها مانند فریبا نادری و بهاره رهنما قار گرفت. هرچند که که پیش از این هم ریحانه پارسا با طرح برخی مطالب مختلف در و ادعای تجاوز به او حاشیه های زیادی را به وجود آورده بود اما در نهایت این صحبت ها با اما و اگرهای زیادی همراه بود.

جزئیات درگیری فریبا نادری با صدف طاهریان

 

فریبا نادری که از چهره های محبوب سینما و تلویزیون است و همیشه از چهره هایی بوده که در فضای مجازی مورد اقبال قرار داشته نسبت به این حرفها موضوع گیری و بیان کرد که اگر بنا بود چنین جوی در سینما وجود داشته باشد باید نسبت به آمار زیادی این موضوع مشاهده شود در حالیکه این ادعاها از زبان عده ای خاص مطرح می شود که حالا در خارج از کشور به سر می برند و برای دیده شدن هر حرفی را مطرح می کنند.

بهاره رهنما نیز مشابه همین حرفها را زد و گفت مشکل از خود کسی است که این پیشنهادها به او داده شده چرا به ما چنین پیشنهادی نمی دهند.

جزئیات درگیری فریبا نادری با صدف طاهریان 3

 

صدفا طاهریان نیز با شنیدن این حرفها نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و حرفهایی زد که اصلا در شأن نبود. این موضوع که بازتاب زیادی در رسانه ها داشت از چند روز پیش تا کنون یکبار دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط