جشن تولد همسر “حسن جوهرچی” در اوج جوانی شان+ عکس

به گزارش رصد روز،  عکسی جالب و دیده نشده از حسن جوهرچی در کنار همسرش در اوج جوانی با چهره هایی بسیار خوشحال و سرزنده منتشر شد. افشای رازی عجیب درباره مرگ “حسن جوهرچی” در جدیدترین گفته های بهاره افشاری درباره حسن جوهرچی مطرح شد که آقای باز...

به گزارش رصد روز،  عکسی جالب و دیده نشده از حسن جوهرچی در کنار همسرش در اوج جوانی با چهره هایی بسیار خوشحال و سرزنده منتشر شد.

جشن تولد همسر "حسن جوهرچی" در اوج جوانی شان/ عکس

افشای رازی عجیب درباره مرگ “حسن جوهرچی”

در جدیدترین گفته های بهاره افشاری درباره حسن جوهرچی مطرح شد که آقای بازیگر از زمان مررگش خبر داشته است.

بهاره افشاری بازیگر مطرح سریال او یک فرشته بود با حسن جوهرچی همبازی بود، بعد از چند سال از فوت حسن جوهرچی حرف های عجیبی را بر زبان آورد.

حسن جوهرچی که با بازی زیبای خود در سریال در پناه تو و در قلب من شناخته شد در ساعت ۵ بامداد روز جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ پس از تحمل عارضه کبدی و عفونت ریوی و کلیوی به علت ایست قلبی در سن ۴۸ سالگی درگذشت.

من هنوز رفتن حسن عزیزم رو باور ندارم، فکر نمی کردم روزی برسه که حتی یک سکانس از کار محبوبم رو نتونم ببینم. بعد این همه مدت نمی تونم سریال رو ببینم چون ۱۰ روز . قبل از فوت به رسم رفاقت، از مریض احوالش بهم گفت. حال خوبی ندارم تقریبا مطمئنم ۵۰ سالگی ام رو نمی بینم!

گفت بیا منو ببین شاید یک هفته دیگه نباشم، از عشقش به بچه هاش گفت. از رابطه عاشقانه‌اش گفت: زود بیا من ۱۰ روز دیگه نمیمونما. لعنت به لحنی که هیچ وقت نذاشت بفهمم چقدر واقعی حرف زدی. حسن دقیقا ۱۰ روز بعد فوت کرد و من ماندم و یک عمر حسرت ندیدن رفیقم.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار