جنجال آفرینی دکتر هاشمیان بعد از شکایت مادر علی انصاریان

جنجال آفرینی دکتر هاشمیان بعد از شکایت مادر علی انصاریان خبرساز شد. این پزشک معالج در گفتگویی 10 دقیقه ای با رادیو از برخی مسائل پرده برداشت که می تواند قابل توجه باشد. مادر علی انصاریان از دکتر هاشمیان و تیم پزشکی شکایت کرد.

به گزارش رصد روز ، جنجال آفرینی دکتر هاشمیان بعد از شکایت مادر علی انصاریان خبرساز شد. این پزشک معالج در گفتگویی ۱۰ دقیقه ای با رادیو از برخی مسائل پرده برداشت که می تواند قابل توجه باشد. مادر علی انصاریان از دکتر هاشمیان و تیم پزشکی شکایت کرد. این اتفاق به این دلیل رخ داده است که خانوده مرحوم انصاریان معتقدند که در جدا کردن دستگاه ونتیلاتور تصمیم اشتباهی گرفته شده و باید کادر درمان نسبت به آن پاسخگو باشند امروز در شاریط دکتر هاشمیان نسبت به این موضوع واکنش نشان می دهد که که اعتقاد دارد شکایت حق خانواده انصاریان است و در نهایت نظر پزشکی قانونی در این مورد باید تمکین شود. و در بخش دیگر از حرفهای خود گفت که پرونده ای که در دانشگاه آزاد تشکیل شد عدم قصور در آن اشاره شده. ضمن اینکه من به درخواست خود آقای انصاریان معالجه ایشان را قبول کردم اما من پزشک سوم یا چهارم ایشان ودم زیرا در دوره ای که درمان را در منزل سپری می کردند پزشک معالج ایشان یکی از آشنایان این خانواده بود.

دکتر هاشمیان بعد از فوت مهرداد میناوند به رسانه ها گفته بود که ای چهره به حرفم گوش نداد و خیلی دیر برای درمان آمد. چندی پیش نیز صحبتهای این پزشک در خصوص واکسن زدن هموطنانمان در ارمنستان با واکنش دکتر ولایتی همراه شده بود.

 

فیلم صحبت های جنجالی دکتر هاشمیان

 

 

 

 

مطالب مرتبط