جواب پزشکی قانونی آزاده نامداری مشخص شد

جواب پزشکی قانونی آزاده نامداری ( نتیجه پزشکی قانونی آزاده نامداری ) که مشخص شد تا 6 روز آینده در اختیار خانواده اش قرار می گیرد به بررسی این فرضیه که آیا آزاده نامداری به گفته همسرش در مصرف قرص ضد افسردگی زیاده روی می کرد یا خیر نیز خواه...

به گزارش رصد روز ، همه منتظر اعلام جواب پزشکی قانونی آزاده نامداری ( نتیجه پزشکی قانونی آزاده نامداری ) هستند. مسئله ای که می تواند گره این مرگ مشکوک را باز کند و به همه ابهامات پاسخ دهد. قاضی شهریاری در ابتدا با بیان اینکه برخی از موارد نشان دهنده اختلاف این زن و شوهر بود تمام توجهات را به سمت و سویی برد تا علت این اتفاق در ارتباط آزاده نامداری با همسرش جستجو شود. اما بعد از آن حرفهای پدر آزاده نامداری در مراسم خاکسپاری مشخص کرد که آنچه در فضای مجازی به ان پرداخته می شود اصلا مستند نیست خصوصاً اینکه پدر مجری سابق تلویزیون به صراحت بیان کرد که آنچه در این مورد شنیده می شود اصلا صحت ندارد و اگر کسی دنبال حقیق می گردد با خودش در این باره صحبت کند.

شاهین صمدپور هم با بیان برخی از اتفاقاتی که مجریان صدا و سیما را از انچه که هستند فاصله می دهد زواویه دیگری از این اتفاق را بررسی کرد که البته خیلی به واقعیت نزدیک است.

شوهر آراده نامداری نیز با حضور در در اداره ۱۰ ویژه قتل پلیس آگاهی با بیان اینکه آزاده همسرش در مصرف قرص زیاده روی می کرد گفت:  ایشان به خاطر بیماری افسردگی شدید در مصرف دارو زیاده روی می کرده و گاهی ۴ یا ۵ قرص را همزمان مصرف می کرده است.

 

نتیجه پزشکی قانونی آزاده نامداری

 

همه این فرضیه ها منتظر پایخ متقن مرجعی است که به همه اخبارها و ابهامات خاتمه می دهد و باید گفت تا اعلام جواب پزشکی قانونی آزاده نامداری که گفته می شود حدود ۶ روز دیگر آماده خواهد شد  منتظر بود و دید که کلاف سردرگم این اتفاق کی باز خواهد شد و تا چه زمانی باید ابهامات موجود در مورد نحوه مرگ یکی از مجریان توانمند صدا و سیما در سالهای نه چندان دور ادامه دار باشد. تنها ۶ روز دیگر در حالی پاسخ این سؤالها آماده می شود که می شد با پرهیز از برخی رفتارها از اتفاقی مانند این موضوع جلوگیری کرد.

 

مطالب مرتبط