جواد خیابانی کنار دختر مریخی+ عکس

به گزارش رصد روز، جواد خیابانی گزارشگر فوتبال کشور که بازی های مهمی از جمله بازی معروف تیم ملی فوتبال کشورمان با استرالیا در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را گزارش کرد این روزها به دلیل انتقاد هایش در یک برنامه تلویزیونی علیه کی روش حسابی...

به گزارش رصد روز، جواد خیابانی گزارشگر فوتبال کشور که بازی های مهمی از جمله بازی معروف تیم ملی فوتبال کشورمان با استرالیا در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه را گزارش کرد این روزها به دلیل انتقاد هایش در یک برنامه تلویزیونی علیه کی روش حسابی سوژه رسانه ها و شبکه های اجتماعی شده است.

جواد خیابانی مدتی پیش با یک دختر معلول ایرانی که در دنیای مدلینگ فعالیت دارد ملاقات و گفتگو کرد. او با منیژه رضایی، دختر معلول ایرانی که خودش را در تمام صفحات مجازی با هشتگ دختر مریخی معرفی کرده است عکس گرفت و این عکس در صفحه شخصی این دختر مدل منتشر شد.

منیژه رضایی دست و پای کوتاهی دارد اما برای رسیدن به حقش در زندگی هرگز کوتاه نیامده است.او با سه بیماری نادر دست و پنجه نرم می‌کند که در هر سه مورد از هر یک میلیون نفر فقط یک نفر مبتلا می‌شود و در هر سه مورد این یک نفر منیژه بوده است.

جواد خیابانی

مطالب مرتبط

آخرین اخبار