جوایز میلیونی با تماس در “بله”

با قابلیت جذاب تماس صوتی و تصویری اپلیکیشن «بله» هم با دوستان و آشنایان در ارتباط باشید و هم در قرعه کشی میلیونی جشنواره نوروزی که تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شده است، شرکت کنید. به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ...

با قابلیت جذاب تماس صوتی و تصویری اپلیکیشن «بله» هم با دوستان و آشنایان در ارتباط باشید و هم در قرعه کشی میلیونی جشنواره نوروزی که تا پایان ماه مبارک رمضان تمدید شده است، شرکت کنید.

به گزارش رصد روز، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، برای استفاده از تماس تصویری یا صوتی بله، در صفحه گفت‌وگوی شخصی، از قسمت بالای صفحه، آیکون دوربین و یا علامت تماس را انتخاب کنید.

به تماس تصویری نسخه جدید، ویژگی «تصویر در تصویر» هم اضافه شده است؛ یعنی اگر در زمان تماس تصویری به بخش دیگری از گوشی سر بزنید، تصویر تماس پایین صفحه قرار گرفته و قطع نمی شود.

ضمنا ۱۰۰ میلیون تومان جایزه ویژه جشنواره تماس نوروزی بله ‌ست که تا پایان ماه رمضان تمدید شده است. جوایز ۱۰ میلیون تومانی نیز در این جشنواره به راه است و نخستین قرعه‌کشی در روز ۱۷ فروردین ماه به مناسبت میلاد امام ‌حسن مجتبی (ع) برگزار شد.

قرعه‌کشی‌های بعدی نیز از امروز تا ۳۰ فروردین ماه ادامه دارد و هر روز یک جایزه ۱۰ میلیون تومانی به کاربر خوش شانس بله تعلق می گیرد.

جایزه ۵۰ میلیون تومانی بله نیز روز ۵ اردیبهشت میان کاربرانی که تماس صوتی یا تصویری بله داشته اند، قرعه کشی می شود.

با برقراری تماس در بله، وارد قرعه‌کشی جشنواره نوروزی شوید و شانس خود را امتحان کنید.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار