حاشیه های حضور امیر جدیدی در جشنواره کن

حضور امیر جدیدی در جشنواره کن با توجه رسانه های معتبر همراه شد و بسیاری استایل او را تحسین کردند و این موضوع باعث شد تا نام او در فهرست خوشتیپ ترین های جشنواره کن به چشم بیاید.

به گزارش رصد روز ، امیر جدیدی که با فیلم قهرمان اصغر فرهادی در جشنواره کن حضور پیدا کرده بود مورد توجه طراحان مد و زیبایی قرار گرفت و این موضوع او را در فهرست خوشتیپ ترین های جشنواره کن قرار داد. استایل کلاسیک جدیدی در این جشنواره باعث شد تا کنجکاوی همه برای اینکه بفهمند او از چه برندهایی استفاده کرده بسیار زیاد شود.

 

برندهایی که امیر جدیدی در جشنواره کن پوشیده بود

 

عینک این بازیگر جوان نیز از برند ریبن انتخاب شده بود. rayban همچنین یکی از خوشنام ترین مارک های جهان است و محصولات ارزشمندی را روانه بازار می کند. ساعت وی در اولین مراسم فرش قرمز از مارک لوکس و سوئیسی Hublot انتخاب شد. ساعت بازیگر همچنین در مراسم فوتوکال از برند معتبر و بسیار لوکس اودمارپیگه Audemars Piguet در نمایشگاه عکس انتخاب شد.

لباس جدید امیر از برند لوکس فرانسوی Berluti انتخاب شد. لباس های دلپذیر و شیک. اما در کنار آن استایل امیر جدیدی توجه همه را به خود جلب کرد. این موضوع باعثشد لنز دوربین بسیاری از خبرنگاران متوجه این بازیگر باشد.

 

جایگاه امیر جدیدی در بین خوشتیپ های جشنواره کن

 

گفتنی است امیر جدیدی در بین هفت بازیگر مرد خوشتیب هفته توسط مجله معتبر Gentlemen’s Quarterly (GQ) انتخاب شد.

 

امیر جدیدی متولد ۱۳۶۳ است که جدا از بازیگری در رشته تنیس نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد. جدیدی تاکنون موفق به دریافت یک سیمرغ بلورین شده که این سیمرغ به واسطه بازی در فیم های عرق سرد و تنگه ابوقریب به وی اهدا شد. او دارای کارشناسی ارشد مهندسی کسب و کار از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد.

او تاکنون ۱۲ بار نامزد دریافت بهترین بازیگر نقش اول و مکمل مرد در جشنواره های مختلف شده که از این حیث رکورد قابل توجهی را از خود به جا گذاشته است.

 

عکسهای امیر جدیدی در جشنواره کن 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار