حال بعد همسر سابق شهاب حسینی بعد از طلاق+ عکس

به گزارش رصد روز، شهاب حسینی در ۱۴ بهمن ماه سال ۱۳۵۲ متولد شده است. شهاب حسینی جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را برنده شده است. شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. شهاب حسینی با ایفای نقش...

به گزارش رصد روز، شهاب حسینی در ۱۴ بهمن ماه سال ۱۳۵۲ متولد شده است. شهاب حسینی جایزه سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد جشنواره فیلم فجر را برنده شده است. شهاب حسینی در سال ۱۳۷۴ ازدواج کرده و دو فرزند پسر دارد. شهاب حسینی با ایفای نقش در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن را دریافت کرده است. شهاب حسینی رشته روان شناسی دانشگاه تهران را به علت مهاجرت به کانادا ناتمام گذاشت.

حدود یک سال است که گروهی از رسانه ها ادعا می کنند که پریچهر قنبری و شهاب حسینی از یکدیگر جدا شده اند و حسینی با یکی از کارمندان خود ازدواج کرده است. آن ها اشاره و ادعا می کنند که همسر دوم او ساناز ارجمند ۳۲ ساله است که مسئولیت عکاسی برنامه همرفیق را برعهده داشت. این ادعاها در حالی است که پریچهر قنبری و شهاب حسینی هنوز به شکل رسمی به طلاق شان اشاره نکرده است.

اما اکنون پریچهر قنبری در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:

هیچ چیز مطلق نیست. همه چیز تغییر می کند، همه چیز حرکت می کند، همه چیز حل می شود، همه …

من می کوشم تا غم هایم را غرق کنم اما کثافت ها یاد گرفته اند که شنا کنند…

شهاب حسینی

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط