حجاب دیده نشده از مریلا زارعی+ عکس

به گزارش رصد روز، مریلا زارعی متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ و بازیگر است.مریلا زارعی  برای فیلم‌های سربازهای جمعه، شیار ۱۴۳  و زیر سقف دودی  برندهٔ سه جایزه از جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است.مریلا زارعی برای مجموعهٔ مانکن یک جایزهٔ حافظ دریافت کرد و م...

به گزارش رصد روز، مریلا زارعی متولد ۲۵ فروردین ۱۳۵۳ و بازیگر است.مریلا زارعی  برای فیلم‌های سربازهای جمعه، شیار ۱۴۳  و زیر سقف دودی  برندهٔ سه جایزه از جشنوارهٔ فیلم فجر شده‌است.مریلا زارعی برای مجموعهٔ مانکن یک جایزهٔ حافظ دریافت کرد و ملک‌جهان خانم را در مجموعهٔ جیران به تصویر کشید.مریلا زارعی فارغ‌التحصیل صنایع غذایی از دانشگاه آزاد است.مریلا زارعی برای اولین بار با فیلم سلام سینما ساخته محسن مخملباف  در سینما حضور پیدا کرد. بازی در فیلم دو زن یکی از شانس‌های بزرگ او بود.مریلا زارعی تا به حال با کارگردانانی همچون تهمینه میلانی و ابراهیم حاتمی‌کیا، اصغر فرهادی و مسعود کیمیایی و احمد مرادپور همکاری داشته‌است.

سال گذشته نوع پوشش “مریلا زارعی” هنگام دریافت سیمرغ بلورین توجه خیلی‌ها را جلب کرد او به شدت ساده پوشیده بود اما اتفاقا زیبایی کار در همین سادگی بود.

مریلا زارعی

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار