حضور ابربدهکار بانکی با محصولی جدید در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب

[button color=”gray” size=”medium” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”] همزمان با اعلام لیست ابربدهکاران بانکی از سمت بانک مرکزی اسامی آشنایی دیده ...

[button color=”gray” size=”medium” link=”http://” icon=”” target=”false” nofollow=”false”] همزمان با اعلام لیست ابربدهکاران بانکی از سمت بانک مرکزی اسامی آشنایی دیده می شد که برخی از آنها در صنعت پر سر و صدای این روزها یعنی خودرو فعالیت می کردند. حضور ابربدهکار بانکی با محصولی جدید در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب یعنی سید احمد گرامی اگرچه شاید مسئله عجیبی نباشد اما این مطالبه را ایجاد می کند که با وجود تذکرات دستگاه قضا به این فرد چه اقدامی در خصوص تسویه دیون از سوی او صورت گرفت[/button]

به گزارش رصد روز ،احقاق مطالبات عمومی یکی از خواسته هایی است که همواره عموم جامعه خواستار آن هستند،اما به نظر می رسد برخی عوامل باعث می شود که نه تنها این امر محقق نشود بلکه ضایع کنندگان حق مردم با فراق بال و در قامت مالک یکی از حاضران در نمایشگاه خودرو به گشت و گذار و خودنمایی در این نمایشگاه پرداخته است.

حضور ابربدهکار بانکی با محصولی جدید در نمایشگاه خودرو شهر آفتاب و طرح چند سؤال

 

مالک این خودروسازی که پیشتر نیز در عرصه واردات دو برند معتبر و معروف ،حسابی در بازار خودرو یکه تازی می کرد،اخیرا محصول شکست خورده FMC 511 را معرفی کرده بود.این محصول که بر خلاف گفته ها و تصورات مدیران شرکت نتوانست راهی در بازار پیدا کند باز هم نتوانست مانع از ادامه حضور آنان در صنعت خودرو شود.در واقع به جای اینکه این ابربدهکار بانکی به فکر بازپرداخت منابع عمومی باشد،علاوه بر فرصت سوزی برای سایر تولید کنندگان وسوزاندن فضای کار سایر خودروسازان توانمند این بار سراغ محصول دیگر رفته و اقدام به معرفی و رونمایی از آن در چهارمین نمایشگاه خودرو کشور کرده است.

این اتفاق در حالی رخ می دهد که به نظر عدم پیگیری وفشار لازم بر این ابربدهکار بانکی برای بازگرداندن بیت المال ،باعث شده است که وی نه تنها با فراغ خاطر در و تشریفات سنگین در نمایشگاه حضور پیدا کند بلکه این تفکر را در اذهان افرادی مانند خود ایجاد می کند که می توان در غیاب نظارت و دلسوزی ، حق مردم را ضایع و با آن قدرت نمایی کرد.

مشخص نیست که چه زمانی و توسط چه نهادی قرار است افرادی مانند گرامی باید پای میز محاکمه قرار بگیرند و حق و حقوق مردم را بازگردانند.

سیداحمد گرامی با ۸۴۳ میلیارد تومان ابربدهکار حقیقی

در همین رابطه بانک مرکزی در اردیبهشت ماه سال جاری اسامی ابربدهکاران حقیقی بانکی را منتشر کرد که طی آن نام سید احمد گرامی با ۸۴۳ میلیارد تومان نیز در آن لیست قرار داشت.

از طرفی روزنامه فراز نیز طی گزارشی مدعی شد که سید احمد گرامی در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری با حکم دستگاه قضا بازداشت شده بود. علت بازداشت سید احمد گرامی، بدهی های معوق و بدحسابی به بانک ها اعلام شده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

علی

پاسخ دادن

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱


نمایندگی اطلس خودرو زیرمجموعه تحت مدیریت ایشون (آقای گرامی) خرداد سال ۹۶ به من یک خودرو سواری کیا سراتو فروختن و برای من دعوتنامه فرستادن که خودرو آماده تحویل هست. پول را تکمیل کردم و هنوز خودرو را به بنده بعد از گذشت ۵ سال تحویل ندادن. حکم دستگاه قضا هم در دیماه ۹۸ صادر شده و اجرای احکام هنوز موفق به اجرای حکم نشده. حضور ایشون در نمایشگاه بین المللی خودرو خیلی جای تعحب نداره وقتی حتی دستگاه قضا با وجود این همه ادعا هنوز از پس اجرای یه حکم ساده بر علیه ایشون برنمیاد. اخبار مربوط به بازداشت ایشون هم همه دروغ و صرفا جهت بزرگنمایی جدیت قوه قضاییه در برخورد با بدهکاران بزرگ بانکی هست.

آخرین اخبار