حضور فعال بانک تجارت، بانک حامی صنعت نفت و پتروشیمی در بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی

بانک تجارت به عنوان بانک تخصصی انرژی، با برپایی غرفه در بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در سال ۱۴۰۱ حضوری فعال دارد.

به گزارش رصد روز، بانک تجارت به عنوان بانک تخصصی انرژی، با برپایی غرفه در بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در سال ۱۴۰۱ حضوری فعال دارد.

این بانک با برپایی غرفه در بیست و ششمین نمایشگاه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی با معرفی خدمات و محصولات خود به جذب بیشتر مشتریان در این زمینه می‌پردازد.

این نمایشگاه در روز جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و به مدت ۴ روز در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران پذیرای فعالان، صاحبان این صنایع و علاقمندان به این صنعت است.

این نمایشگاه با ارائه جدیدترین دستاورد‌های روز در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی، امکان رشد شرکت‌های فعال در این حوزه را از طریق تبادل اطلاعات و فناوری با یکدیگر فراهم و با کمک به تقویت زیرساخت‌های داخلی به بومی سازی تجهیزات و استقلال هرچه بیشتر کشورمان در این زمینه‌ها کمک شایانی کرده و مسیر را برای رقابت با شرکت‌های بزرگ نفتی هموار می‌سازد.

بانک تجارت نیز با استفاده از ظرفیت‌های موجود در این صنعت با اعلام حمایت خود به جذب مشتریان حوزه نفت، گاز و پتروشیمی پرداخته است تا بتواند سودآوری متقابل دست یابد.

بانک تجارت با تامین مالی پروژه‌های مهم صنعت نفت، گاز و پتروشیمی بانک پیشرو در این صنعت و به عنوان بانک سازمانی وزارت نفت شناخته می‌شود.

نمایشگاه نفت، گاز و پتروشیمی یکی از مهم‌ترین رویدادهای داخلی برای شرکت‌ها و مهندسان فعال در حوزه‌های مختلف بالادستی و پایین دستی است و با گرد هم آوردن صنعتگران فعال در این حوزه از سراسر جهان، امکان سرمایه‌گذاری و عقد قرارداد‌های مختلف را در یک فضای مشترک فراهم می‌کند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

 روابط عمومی بانک تجارت

مطالب مرتبط

آخرین اخبار