حضور پژمان بازغی در عروسی بازیگر معروف+ ویدیو

پژمان بازغی، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در جشن عروسی حسین سلیمانی، خوشحالی خود را با میهمانان به اشتراک گذاشت.

به گزارش رصد روز،  پژمان بازغی، بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در جشن عروسی حسین سلیمانی، خوشحالی خود را با میهمانان به اشتراک گذاشت.

پژمان بازغی، مجید یاسر و محمدحسین لطیفی در شب عروسی حسین سلیمانی حاضر شدند و برای آرزوی طول عمر کردند.

پژمان بازغی (زادهٔ ۱۹ مرداد ۱۳۵۳، تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و مجری اهل ایران است.

زندگی
پژمان بازغی ۱۹ مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانوادهٔ ۵ نفره در تهران متولد شد. در دوران کودکی، به واسطهٔ شغل پدرش، در شهرهای مختلف زندگی کرده‌است. پس از تولد، ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب ۱۳۵۷ ایران به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ، خانواده به تهران بازمی‌گردند. بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌جا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند. پس از آن به مدت ۲ سال به ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی آژانس دوستی می‌پردازد که باعث شهرت او می‌شود و سپس ایفای نقش در فیلم‌هایی همچون جوانی و بلوغ و مجموعهٔ گمگشته باعث تثبیت جایگاه او در سینما و تلویزیون شد.

همسر سابق او مستانه مهاجر تدوین‌گر سینما بوده است.او همچنین به‌عنوان مجری در چند برنامهٔ تلویزیونی از جمله: چند درجه، کودک شو و برنامهٔ سال تحویل ۱۳۹۶ شبکهٔ دو سیما حضور داشته‌است. او در فصل جدید برنامه کودک شو، از تنها سمت مشاور تولید را دارد و از مجری‌ گری این برنامه کنار گذاشته شد.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده و تجربیات زیادی را بدست آورده است. پس از تولد ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران زندگی کرده و همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به شهر رشت می رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته. با پایان جنگ به تهران باز می گردد.

 

 

ازدواج پژمان بازغی و مستانه مهاجر
پژمان بازغی و همسرش مستانه مهاجر در سال ۱۳۸۶ با یکدیگر ازدواج کردند. مستانه مهاجر متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۵۳ در تهران میباشد، او تدوین گر اهل ایران و همسر پژمان بازغی است. وی فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشگاه سوره است.

مستانه مهاجر و پژمان بازغی در سال ۱۳۸۷ صاحب دختری به نام نفس شدند.

 

 

شروع بازیگری پژمان بازغی
پژمان بازغی از سال ۱۳۷۲، هنگامی که دانشجویی بود، وارد عرصه هنر شد و با بازی در فیلم “اعتراف” کارگردانی مجید فهیم، در سینمای جوانان مرکز گیلان، این مسیر را آغاز کرد. پس از اتمام تحصیلات، به تهران رفت و در سال ۱۳۸۰، تجربه‌ی بازیگری خود را در سریال “زیر آسمان شهر” به دست آورد.

پس از فیلم اعترافف پژمان بازغی به استخدام آژانس دوستی در می آید و به مدت ۲ سال همراه بازیگران خوب این مجموعه مثل مرحوم حسین پناهی و مرحوم فردوس کاویانی به ایفای نقش می پردازد.

بعد از آژانس به سراغ جوانی مجید قاریزاده می رود و با مسعود جعفر جوزانی به بلوغ می رسد پس از آن به گروه ویژه مهرداد خوشبخت می پیوندد و گمگشته اش را با رامبد جوان پیدا می کند.

وی همراه سیروس مقدم با دریایی ها سفر می کند و در سال ۸۰ برای نجات دختری در قفس با قدرت الله صلح میرزایی همراه می شود پس از آن به دوئل با استاد بزرگوارش احمدرضا درویش می پردازد.

برادر کوچکتر پژمان بازغی هم علاقه زیادی به بازیگری دارد و در ۲ فیلم پسران مهتاب و شب برهنه سعید سهیلی بازی کرده است.

 

شهرت پژمان بازغی
پژمان بازغی ابتدا در سریال “گم‌گشته” به کارگردانی رامبد جوان شناخته شد. اما شهرت وی با بازی در سریال “مرد هزار چهره” در سال ۱۳۸۶ به اوج رسید تا به امروز که همچنان جزو بازیگران مشهور ایرانی باقی مانده است.

سکته قلبی پژمان بازغی
در سال ۱۳۹۵، پژمان بازغی در حین بازی فوتبال با فشار ناگهانی قلب مواجه شد و پس از انتقال به بیمارستان، مشخص شد که یک سکته قلبی خفیف را رد کرده است.

 

 

مجری‌گری پژمان بازغی
پژمان بازغی پس از بازیگری وارد عرصه مجری‌گری شد و برای اولین بار در سال ۱۳۹۴ با برنامه “چند درجه” کار اجرا را آغاز کرد. او همچنین با اجرا در برنامه‌های کودک شو، توانایی خود را در این زمینه به نمایش گذاشت.

فیلم های سینمایی پژمان بازغی
اعتراف (۱۳۷۳-۱۳۷۵)
جوانی (۱۳۷۶)
بلوغ (۱۳۷۷)
دختری در قفس (۱۳۸۰)
دوئل (۱۳۸۱-۱۳۸۲)
سربازهای جمعه (۱۳۸۲)
تارا و تب توت فرنگی (۱۳۸۲)
کافه ستاره (۱۳۸۴)
ریسمان باز (۱۳۸۶)
خواب لیلا (۱۳۸۷)
خاطره (۱۳۸۸)
فاصله (۱۳۸۸)
ندارها (۱۳۸۹)
دولت مخفی (۱۳۹۱)
شهر تنهایی (۱۳۹۱)
ماموریت در تهران (۱۳۹۲)
انارهای نارس (۱۳۹۲)
خنده های آتوسا (۱۳۹۳)
این سیب هم برای تو (۱۳۹۳)
ناهید (۱۳۹۳)
من و شارمین ( ۱۳۹۴)
بارکد (۱۳۹۴)
هلن( ۱۳۹۴)
زار ر ( ۱۳۹۵)
اسرافیل ( ۱۳۹۵)
هایلایت (۱٣٩۶)
پیشونی سفید ٢ (۱٣٩۶)
نیوکاسل (۱٣٩۶)
یک کامیون غروب (۱٣٩۶)
همه چی عادیه (۱٣٩۶)
ترانه ای عاشقانه برایم بخوان (۱٣٩٧)
ماموریت غیرممکن (۱٣٩٧)
سمفونی نهم (۱٣٩٧)
تیغ و ترمه (۱٣٩٧)
پیشونی سفید ٣ (۱٣٩٧)
عشق به سبک فارسی (۱٣٩٧)
سلفی با دموکراسی (۱٣٩٨)
بازیوو (۱٣٩٨)
هفته‌ای یک‌بار آدم باش (۱٣٩٩)
خورشید آن ماه (۱٣٩٩)
وثیقه (۱٣٩٩)
جوجه تیغی (۱٣٩٩)
راند چهارم (۱٣٩٩)
پرونده باز است (۱۴۰۱)

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط