حقوقی های فملی ۷۳ میلیارد ریال فروختند

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزیکه شاخص کل با افت ۸۰۰ واحدی روبرو شد حقوقی های فملی که امروز تأثیرگذارترین نماد در کاهش شاخص کل بود بیش از ۷۳ میلیارد ریال فروختند. خرید حقوقی ها چاره ساز نبود   بنا به این گزارش امروز در گروه فلزات ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در روزیکه شاخص کل با افت ۸۰۰ واحدی روبرو شد حقوقی های فملی که امروز تأثیرگذارترین نماد در کاهش شاخص کل بود بیش از ۷۳ میلیارد ریال فروختند.

خرید حقوقی ها چاره ساز نبود

 

بنا به این گزارش امروز در گروه فلزات نماد فملی رکورد بیشترین خروج پول حقیقی را با ۱۴ میلیارد تومان زد. این نماد امروز با قیمت پایانی ۶ هزار و ۶۴۰ ریال بسته شد و حقیقی های آن ۲۱ میلیون و ۸۶۷ هزار برگه سهم خریدند و در مقابل ۴۳ میلیون و ۵۳۸ هزار برگه سهم فروختند.

در روزیکه فملی به تنهایی اثرگذاری قابل توجهی در ریزش شاخص داشت حقوقی های این نماد ۱۱ میلیون و ۳۲۴ هزار برگه سهم را به فروش گذاشتند تا ارزش فروش سهامشان به بیش از ۷۳ میلیارد ریال برسد. خهرچند که حقوقی های فملی در بازار امروز ۳۲ میلیون و ۹۹۵ هزار برگه سهم خریداری کردند اما این موضوع مانع از عدم اقبال سهامداران حقیقی نشد و در نهایت با حجم بالای فروش خود از سهم پیاده شدند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط