حمایت مسعود شجاعی از علیرضا فغانی+ عکس

به گزارش رصد روز، حذف تیم داوری علیرضا فغانی از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازتاب گسترده ای در میان اهالی ورزش داشته است. البته فغانی در روز گذشته با انتشار یک یادداشت عذرخواهی در فضای مجازی، از مردم ایران بابت عملکرد اش در قطر پوزش خواست...

به گزارش رصد روز، حذف تیم داوری علیرضا فغانی از مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازتاب گسترده ای در میان اهالی ورزش داشته است.

البته فغانی در روز گذشته با انتشار یک یادداشت عذرخواهی در فضای مجازی، از مردم ایران بابت عملکرد اش در قطر پوزش خواسته بود.

در همین خصوص حالا مسعود شجاعی کاپیتان سابق و محبوب فوتبال کشور با باز نشر پست فغانی از او و عملکرد اش در قطر دفاع کرده است.

ستاره سابق تیم ملی خطاب به داور بین المللی کشور و در حمایت از او نوشته است:

افتخار ایران بودی، هستی و خواهی بود.

استوری پر سر و صدای مسعود شجاعی برای علیرضا فغانی

 

روایت ۵۴ ثانیه جهنمی برای علیرضا فغانی

۵۴ ثانیه جهنمی؛ علیرضا فغانی تصورش را هم نمی کرد این مدت کوتاه در بازی پرتغال و اروگوئه باعث حذف او از جام جهانی شود.

به گزارش ورزش سه، با خونسردی، تسلط، اعتماد به نفس، تجربه و دانش مقابله با ستاره های بزرگ که از علیرضا فغانی در میادین قضاوت سراغ داشتیم هرگز فکرش را نمی‌کردیم که او حتی به مراحل حذفی جام جهانی هم نرسد.

در حالی که همه فوتبالدوستان ایرانی انتظار تماشای فینال با حضور سه هم‌وطن را می کشیدند یک اتفاق نادر همه رویا ها را برباد داد.

سیستم VAR؛ این تکنولوژی تازه به دوران رسیده برای بهبود وضع داوری فوتبال در سراسر دنیا وارد شده اما برای علیرضا فغانی و کمک های ایرانی او مظهر بدشانسی نام گرفته است.

حالا همه ما افسوس می خوریم که ای کاش مرد برجسته داوری ایران مثل صلابتی که در همه بازی‌های بدون VAR از او سراغ داشتیم روی تصمیمش می‌ایستاد و پا روی غرور خود برای توجه به اظهارات کمک داور ویدئویی نمی‌گذاشت.

اگر اینطور می شد اکنون نه فیفا از داشتن فغانی محروم بود و نه ما از تماشای اضافه شدن بر افتخاراتش منع می شدیم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط