حمله کاربران به محسن فروزان+ ویدیو

روز گذشته تیم فوتبال استقلال با دو گل خیره‌کننده و تماشایی تیم ذوب‌آهن را شکست داد تا همچنان برای قهرمانی امیدوار باشد.

به گزارش رصد روز،  روز گذشته تیم فوتبال استقلال با دو گل خیره‌کننده و تماشایی تیم ذوب‌آهن را شکست داد تا همچنان برای قهرمانی امیدوار باشد. خوش و بش گرم محسن فروزان با جواد نکونام و صحبت‌های در گوشی پیش از این دیدار و خروج‌های بی‌مورد این دروازه‌بان در جریان بازی و عملکرد او در تقابل‌های گذشته با استقلال، با واکنش هواداران پرسپولیس روبرو شد.

 

کاربر ناهید با انتشار توئیتی نوشت: اونجایی که گل استقلال مردود اعلام شد، قیافه فروزان را دیدین؟ قشنگ اینطوری بود که گل سالم بود چرا قبول نمیکنین

کاربر محسن هم در مورد خروج‌های فروزان نوشت: میگن فروزان هنوز مونده تو زمین داره خروج اشتباه میکنه. میگه تا یدونه گل از خروج اشتباه نخورم نمیرم.

 

کاربر لاوا هم اینگونه واکنش نشان داد: تلاشی که فروزان واسه اینا کرد کل تیمشون نداشت؛ نود دقیقه هرکاری کرد بتونن گل بزنن ولی خب فقط دوتا ضربه درچارچوب زدن که اون بشینه نگاه کنه.

بهرام هم در مورد تبانی فروزان نوشت: فروزان تو ترکیب ذوب دیدم مطئمن بودم که استقلال بازی را برنده میشه.تبانی.

رضا هم در مورد فروزان نوشت: فروزان ۳۰تا خروج اشتباه داشت تا استقلال گل بزنه آخرش با چالش مانکن کار خودش تکمیل کرد.

کاربر جایگاه ۳۶ با کنایه از فروزان تقدیر کرد: بهترین بازیکن استقلال نه ماشاریپوف بود نه بلانکو و نه حتی کوپال ناظمی، مستر فروزان با خروجای بی‌نظیرش بازی را برای تیم محبوبش درآورد. الحق که باید بهترین بازیکن زمین معرفیت کنن.

کاربر محمد در واکنش به عملکرد فروزان نوشت: تو پلی استیشن وقتی میخواستیم گل الکی بخوریم یا یک حالی به حریف بدیم هی مثلث میگرفتیم تا دروازه‌بان بیاد بیرون. فروزان کلا دستش رو مثلث بود‌.

 

محسن فروزان مصردشتی (زاده ۱۴ اردیبهشت ۱۳۶۷ در رشت) دروازه‌بان فوتبال اهل ایران است که برای باشگاه فوتبال ذوب‌آهن در لیگ برتر خلیج فارس بازی می‌کند.

دوران حرفه‌ای
او فوتبال خود را از تیمهای پایه شهرداری خمام و داماش گیلان آغاز کرد و در سن ۱۶ سالگی به تیم بزرگسالان داماش پیوست. سپس برای انجام سربازی به مدت دو سال به تیم نظامی ملوان رفت. او اولین بار در فصل ۸۹–۸۸ دروازه‌بان فیکس داماش گیلان شد. وی سال ۱۳۸۹ به تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پیوست و پس از پایان فصل، در سال ۱۳۹۰ به تراکتورسازی تبریز ملحق شد. فروزان در سال ۱۳۹۲ دوباره به گسترش فولاد بازگشت و با اتمام سال با قراردادی دوساله به تیم تراکتور سازی آمد اما پس از مدتی قرارداد خود را با تراکتور سازی فسخ کرد و در تیرماه سال ۱۳۹۳ با قراردادی ۲ ساله به استقلال تهران پیوست.او در خرداد ماه ۱۳۹۷ با قراردادی سه ساله مجدداً به تراکتورسازی بازگشت.

بازداشت
فروزان ابتدا در اواخر فروردین ۹۸ به خاطر دریافت گل‌های مشکوک در بازی مقابل سپیدرود رشت و باخت ۳–۱تراکتور سازی تبریز تراکتورسازی مقابل این تیم ته جدولی، از تیم تراکتورسازی اخراج شد. محسن فروزان توسط کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز به مدت یک ماه از کلیه فعالیت‌های فوتبالی تعلیق شد. همسرش، نسیم نهالی، به علت شرط‌بندی غیرقانونی و همچنین توهین قومیتی به مردم تبریز در شبکه‌های اجتماعی مورد انتقاد شدید قرار داشت. این زوج در تاریخ ۹ ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ توسط سازمان اطلاعات سپاه عاشورا در تهران دستگیر شدند.خبر دستگیری وی و همسرش اوّل بار از صفحه اینستاگرامی احمد علیرضا بیگی، نمایندهٔ وقت تبریز در مجلس اعلام شد و به فاصله یک روز در تاریخ ۱۰ ام اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ سازمان اطلاعات سپاه دستگیری این زوج را تأیید کرد؛ و اتهام محسن فروزان، تبانی در بازی مقابل سپیدرود و اتهام همسرش، شرط‌بندی غیرقانونی اعلام شد.

 

سال ۱۳۸۲ دعوت به تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران و حضور در مسابقات نوجوانان آسیای ژاپن در سال ۱۳۸۳ که منجر به کسب مقام چهارم ایران شد. دعوت به تیم ملی جوانان ایران در اواخر سال ۱۳۸۳. حضور در مسابقات جوانان آسیا در کشور هندوستان سال ۱۳۸۴. کسب عنوان بهترین دروازه‌بان در مسابقات قهرمانی دانش آموزان جهان در کشور دانمارک در سال ۲۰۰۵ میلادی که تیم ملی فوتبال دانش آموزان ایران در آن سال قهرمان جهان شد. سال ۱۳۸۶ دعوت به تیم ملی المپیک ایران و حضور در مسابقات مقدماتی المپیک ۲۰۰۸ از جمله سوابق ملی فروزان است. فروزان در سال ۲۰۱۲ با درخششی که در بازیهای لیگ داشت توانست نظر کیروش را به خود جلب کرده و به تیم ملی بزرگسالان دعوت شود. فروزان دروازه‌بان ذخیره تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط