خبری مهم درباره پرداخت عیدی و افزایش مستمری مددجویان

رئیس کمیته امداد درخصوص افزایش مستمری سال ۱۴۰۲ مددجویان گفت که منتظر هستیم این روزها این موضوع در مجلس تصویب شود. به گزارش رصد روز، مرتضی بختیاری در حاشیه آئین تجلیل از مددجویان پذیرفته ‌شده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش با اشاره ...

رئیس کمیته امداد درخصوص افزایش مستمری سال ۱۴۰۲ مددجویان گفت که منتظر هستیم این روزها این موضوع در مجلس تصویب شود.

به گزارش رصد روز، مرتضی بختیاری در حاشیه آئین تجلیل از مددجویان پذیرفته ‌شده در آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آیین تجلیل از ۶۵۹ نفر از دانش‌آموختگان مورد حمایت کمیته امداد که در نهمین دوره آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش شرکت کردند و پذیرفته شدند، گفت: ۷۳۰ نفر نیز در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شدند؛ یعنی امسال ۱۳۸۹ نفر از مددجویان تحت پوشش در دانشگاه فرهنگیان و در آموزش و پرورش قبول شدند و یکی از برنامه‌های آینده کمیته امداد این است که زمینه رشد این افراد را فراهم کند.

رییس کمیته امداد همچنین در پاسخ به سوالی درخصوص افزایش مستمری سال ۱۴۰۲ مددجویان گفت: منتظر هستیم این روزها در مجلس تصویب شود.

وی همچنین درخصوص عیدی مددجویان نیز گفت که باید بررسی شود در وضعیت بودجه به چه صورت است.

بختیاری همچنین درخصوص برنامه کمیته امداد در حوزه اشتغال طی سال ۱۴۰۲ نیز بیان کرد: منتظر هستیم شورای عالی اشتغال تشکیل شود و پیشنهاداتی دادیم و به نظر به محض تشکیل شورا ، اطلاع‌رسانی می‌شود.

رئیس کمیته امداد همچنین درخصوص انتصاب مدیرعامل صندوق ضمانت اشتغال نیز یادآور شد: یکی از مشکلات ما در بحث اشتغال به ویژه برای زنان سرپرست خانوار این بود که برای ضمانت مشکل داشتند. در تبصره ۱۶ بودجه امسال تصویب شد صندوق ضمانت اشتغال راه‌اندازی شود. همه مراحل آن طی شده و اعضای هیات مدیره نیز مشخص شده است. از سال آینده افرادی که سرپرست خانواده هستند و ضامن ندارند را ضمانت می‌کنیم.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط