خبر مهم برای بچه دارها / واگذاری زمین آغاز شد

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: واگذاری اراضی به متقاضیان دارای فرزند ۴ قلو در سه شهر گتوند، حمیدیه و دزفول آغاز و این طرح در سایر شهر‌های کشور همچنان ادامه می‌یابد. به گزارش رصد روز،  در راستای طرح جوانی جمعیت و همزمان با دستور رئیس ج...

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن گفت: واگذاری اراضی به متقاضیان دارای فرزند ۴ قلو در سه شهر گتوند، حمیدیه و دزفول آغاز و این طرح در سایر شهر‌های کشور همچنان ادامه می‌یابد.

به گزارش رصد روز،  در راستای طرح جوانی جمعیت و همزمان با دستور رئیس جمهور برای واگذاری اراضی به متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن   امروز در سفر رئیس جمهور به استان خوزستان  واگذاری اراضی به متقاضیان آغاز شد.

در همین رابطه آقای  ارسلان مالکی گفت: واگذاری اراضی به متقاضیان دارای فرزند ۴ قلو در سه شهر گتوند، حمیدیه و دزفول آغاز شد و این طرح در سایر شهرهای کشور همچنان ادامه می یابد.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن  با تاکید بر اینکه این واگذاری بر اساس قانون جوانی جمعیت صورت گرفته افزود: بر اساس تبصره ۱۱ لایحه بودجه ۱۴۰۲ به منظور حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه و شهرسازی مکلف است در سال ۱۴۰۲ یک قطعه زمین و یا واحد مسکونی به صورت رایگان در قالب شرایط مندرج در ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه کند.

او می گوید: واگذاری اراضی به متقاضیان و همچنین  دریافت اراضی مازاد دستگاه ها از اصلی ترین برنامه های وزارت راه وشهرسازی است که در این زمنیه با همکاری دستگاه ها شاهد تسریع  در روند ساخت پروژه های نهضت ملی مسکن به ویژه اجرای طرح ویلایی سازی در شهرهای مختلف خواهیم بود.

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار