خبر مهم برای معلمان و نومعلمان

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش گفت: سبک کار را باید تغییر دهیم، تمام سختگیری‌ها در آموزش و پرورش نباید فقط متوجه طلبه‌ها باشد، آموزش و پرورش بزرگ‌ترین شبکه تربیتی کشور بوده و بهترین دوره برای کار تربیتی دوره ابتدایی...

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش گفت: سبک کار را باید تغییر دهیم، تمام سختگیری‌ها در آموزش و پرورش نباید فقط متوجه طلبه‌ها باشد، آموزش و پرورش بزرگ‌ترین شبکه تربیتی کشور بوده و بهترین دوره برای کار تربیتی دوره ابتدایی است.

به گزارش رصد روز،حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد گفت: رهبر معظم انقلاب همیشه تاکید دارند که همه دستگاه‌های دولتی باید دغدغه تربیت و آموزش را داشته باشند و رویکردهای تربیتی هم باید اصلاح و به‌روز شود.

وی افزود: طبق فرمایش مقام معظم رهبری “مسئولیت دین مردم با حوزه علمیه است” پس هیچ عذر و کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست، قطعا ما همه سربازیم و فرمانده یک نفر است و ائمه جمعه ارکان شهر و منطقه خود هستند.

دبیر ستاد همکاری‌های مشترک حوزه علمیه و وزارت آموزش و پرورش افزود: سبک کار را باید عوض کنیم همه سختگیری‌ها در آموزش و پرورش نباید فقط متوجه طلبه‌ها باشد، آموزش و پرورش بزرگ‌ترین شبکه فرهنگی و تربیتی کشور است و بهترین دوره برای کار تربیتی دوره ابتدایی است، در دوره جدید، ورودی آموزش و پرورش به روی حوزه و روحانیت باز است و همه دستگاه‌ها و نهادها باید کمک کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: هر ۶ ماه یکبار باید جلسه مشترکی با آموزش و پرورش برگزار شود، ۷۴۰ کمیته همکاری مشترک حوزه علمیه و آموزش و پرورش در کشور داریم.

نیکزاد با اشاره به اینکه طرح امین از برکات انقلاب است، تصریح کرد: کار فرهنگی، سعه صدر می‌خواهد و جهت گیری‌های ما باید عمیق و دقیق باشد، بعضی رویکردها ثابت شده و تغییر آن اصلا ساده نیست. ۲۲۰ ساعت آموزش برای منتخبان طرح امین در نظر گرفته شده است.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار