خداحافظی ناگهانی گوینده خبر ورزشی شبکه سه+فیلم

به گزارش رصد روز،   داوود دادمرزی با آخرین خبرش گفت: این آخرین حضور من بود! انتشار ویدئویی از خدا حافظی ناگهانی و به یکباره داود دادمرزی مجری اخبار ورزشی از تلویزیون پس از اجرای خبر ورزشی در شبکه خبر و شبکه ۳ روز گذشته خبرساز شده و بازتاب...

به گزارش رصد روز،   داوود دادمرزی با آخرین خبرش گفت: این آخرین حضور من بود!

انتشار ویدئویی از خدا حافظی ناگهانی و به یکباره داود دادمرزی مجری اخبار ورزشی از تلویزیون پس از اجرای خبر ورزشی در شبکه خبر و شبکه ۳ روز گذشته خبرساز شده و بازتاب گسترده و فراوانی در شبکه های اجتماعی از جمله توئیتر و اینستاگرام داشته است.

در این ویدیو که در این صفحه بارگذاری شده مشاهده می کنید که این مجری باسابقه و قدیمی اخبار ورزشی تلویزیون ایران پس از پایان بخش خبری از مخاطبان خداحافظی می کند و می گوید این آخرین اجرای من بود و برای مدتی در مقابل دوربین نخواهم بود. او اما علت این کناره گیری را اعلام نکرد و اشاره ای به دلیل اتمام فعالیتش در تلویزیون ذکر نکرد. در زیر فیلم خداحافظی مجری اخبار ورزشی از تلویزیون را ببییند:

وی یکی از مجریان و گویندگان خبر ورزشی در صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران است که در شبکه های مختلف به اجرای خبر پرداخته و سابقه زیادی در گویندگی خبر دارد. او گاهی به عنوان مجری نیز در برنامه های ورزشی حضور داشته است.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار